Shibbs Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Heisann. Vært å prøvekjørt å sett på en bmw 520 E34 idag. Den virka veldig grei å kjøre bortsett fra et par ting: Var ganske knotete å få satt den i de forskjellige gira, måtte liksom slippe giret helt for så å lirke den inn, noen tips til hva dette kan være, og hva man kan gjøre for å utbedre det?? det andre var at når jeg bremsa så skeina bilen VELDIG over til høyre. vil det si at bremsen muligens ikke fungerer på den ene siden?? ellers noen andre ting jeg burde se etter på disse bila? har ingen erfaring med bmw. dette er da en 88 modell tusen takk for alle svar Mvh Shibbs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shibbs Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 ingen som har noen gode tips eller råd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E34/ Det med gira kan f.eks være sliten overføring eller sliten kasse. Fungerte den fint ellers? Det med bremsene vil jeg tro er en gåen caliper, men dette er ting du bør få noen som har peiling til å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Var motoren og gir kald da du testa den? Kan jo vere så enkelt som å bytte olje på kassa også, min var litt hard å få i gir når den var kald før, går som en drøm nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Det med skev nedbremsing kan også være overdreven slitt bærekule på en av sidene fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shibbs Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 Det med skev nedbremsing kan også være overdreven slitt bærekule på en av sidene fremme. Når jeg sa til selger dette med nedbremsing og at den skeina over til ene sia sa han at han hadde bærearm i bilen klar til montering. er dette riktig? kan det hjelpe å bytte bærearm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shibbs Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 Var motoren og gir kald da du testa den?Kan jo vere så enkelt som å bytte olje på kassa også, min var litt hard å få i gir når den var kald før, går som en drøm nå Hvor mye jobb er det å skifte olje på en sånn bil a? TUSEN TAKK for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ComfySport Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Noen småting Rusti dør bunner Rust i kamaler Rust v bensinpåfylling Slark i styring Det med at den trekker kan være bremsekalipter som begynner å ta kvelden. det ryker fort ett par tusen hvis du må skifte Å skifte olje er vel ikke noe værre enn på andre biler- Hadde jeg skulle kjøpt vile jeg holdt meg unna de m m20 motor og heller gått for m50en. 520 med man kasse går helt greit. M50en er mer holdbar. Mvh -GV- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Og skifte olja på girkassa er en grei jobb egentlig, du trenger en stor umbraco (usikker på size, rundt 21 tror jeg) Du finner en påfyllingsskru på passasjersia av girkassa, ca midt på, og tappepluggen er i bunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå