Mr.Silver Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Kan ramse opp det jeg synes å huske: Toppakning, ventiltetninger, innsugs pakninger, eksos pakninger, ventildeksel pakning, pluss diverse andre pakninger og o-ringer til toppen. Dette skal vell igrunn være ett komplett pakningsett til toppen.
Jørgen Lie Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 står det ikke bedre forklart på www.koed.no da? hvis ikke er det bare å sende en mail.. de svarer tvert, å du får sikkert svar på sp.målet.
Dan327t Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Skrevet Mai 28, 2009 De svarer vel ikke om natta? Som folk her gjør
Simpel Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 Hvis du skal bytte topp-pakning, inneholder slipesett ALT som er kjekt å bytte i samme slengen, mens du allerede er av med toppen osv?
336mik Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Hmm,inneholder ikke et slipesett alt man trenger av pakninger+ventiltettninger,beregnet for at man skal plukke av og overhalle topp da. Mener også det står spesifikt på de sett topp pakning ikke følger med på. En ting som forundret meg,er at slipesett til min s38(inkl topp pakning) var billigere enn å bare kjøpe topp pakningen løst.
Mr.Silver Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Hmm,inneholder ikke et slipesett alt man trenger av pakninger+ventiltettninger,beregnet for at man skal plukke av og overhalle topp da.Mener også det står spesifikt på de sett topp pakning ikke følger med på. En ting som forundret meg,er at slipesett til min s38(inkl topp pakning) var billigere enn å bare kjøpe topp pakningen løst. Det med prisen regagerte jeg på jeg også. sykt at ett slikt komplett sett kan være billigere enn kun den ene pakningen.
336mik Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Ja merkelig dette.Følger da med en hel masse pakinger,som bare i seg selv,koster ei formue.
Tronstad Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 jeg jobber med og produsere tetninger, og kan skrive under på at det koster en formue ! hehe,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå