Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1zsrgu14fm9z3rgswc5h.jpg

Remitek AS i Oslo Inviterer BMWCCN medlemmene på "pussetreff"! Vi vil få opplæring i bilpleie av Leon Gaasø, hvor han viser oss hvordan vi skal gå frem når vi skal gi BMW'en vår den behandlingen den fortjener! Kurset vil være rettet mot oss som er litt over gjennomsnittet interessert

i å holde bilen ren!

Alle kan møte opp her uansett om du har mye eller lite erfaring med bilpleie! Det er garantert noe å lære!

Hele seansen er selvfølgelig gratis !

Opplegget finner sted hos Remitek i Nedre rommen 5, 0988 OSLO. Lørdag 27. Juni KL 10.00 !

Hilsen

BMWCCN/ Øst

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

det er ikke avtalt noe om "demobil" men dersom du er tidlig ute så kan man jo se hva som skjer! :)

men poenget her er ikke at alle skal få bilen sin proff. polert, heller lære hvordan en selv skal gjøre det, og hvilke produkter man skal bruke til forskjellige formål :)

Skrevet

vi må vel klare å få "reportasje" fra dette inn i fahrfreunde og på forumet synes jeg :)

PS!: folk kan jo notere seg hva de føler at de ikke får til, synes er vanskelig eller er skummelt å prøve, så vil de sikkert kunne få gode svar hos Remitek!;)

• 4 weeks later...
Skrevet

Minner om at dette er nå til lørdag!

Det hadde vært veldig hyggelig om vi ble mange som deltar på dette! blir nok litt juging og dekksparking i tillegg til nyttig info! :)

Skrevet

Er jeg her i Oslo på Lørdag skal jeg helt klart komme :)

Edit: Ligger Remitek ved siden av Realcar, eller?

Skrevet
Er jeg her i Oslo på Lørdag skal jeg helt klart komme :)

Edit: Ligger Remitek ved siden av Realcar, eller?

Litt usikker men mulig jeg tar turen fra Hokksund også. Finner vel kansje frem med gps?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...