Erik O Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Remitek AS i Oslo Inviterer BMWCCN medlemmene på "pussetreff"! Vi vil få opplæring i bilpleie av Leon Gaasø, hvor han viser oss hvordan vi skal gå frem når vi skal gi BMW'en vår den behandlingen den fortjener! Kurset vil være rettet mot oss som er litt over gjennomsnittet interessert i å holde bilen ren! Alle kan møte opp her uansett om du har mye eller lite erfaring med bilpleie! Det er garantert noe å lære! Hele seansen er selvfølgelig gratis ! Opplegget finner sted hos Remitek i Nedre rommen 5, 0988 OSLO. Lørdag 27. Juni KL 10.00 ! Hilsen BMWCCN/ Øst
Rannem Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Er det obligatorisk å være medlem av BMWCCN for å delta, eller holder det med medlemskap hos bimmers?
Erik O Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Skrevet Mai 29, 2009 Her er det åpent for alle ! Men jeg regner med at det blir mange innmeldinger til klubben etter pussetreffet !
badsha Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 er d slik at man får "låne" pusse saker fra dere oxo eller:)?
Erik O Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Skrevet Mai 29, 2009 Nå er det nok tenkt mere som et informasjonstreff med tips og triks i bilpleie. Se og lær.....
Mr E30 Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 kan de ta i mot en demo bil? trenger sårt lakkpleie!hehe
Chris_325iM Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 det er ikke avtalt noe om "demobil" men dersom du er tidlig ute så kan man jo se hva som skjer! men poenget her er ikke at alle skal få bilen sin proff. polert, heller lære hvordan en selv skal gjøre det, og hvilke produkter man skal bruke til forskjellige formål
-Anders- Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Dette virker interessant. Prøve å få tatt meg en tur!
spruddel Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Tror jeg skal komme hit EDIT: Shit, det er den dagen jeg drar på ferie. Typisk! Kan ikke noen ta masse bilder også lage et kjapt "referat" om dette da?
Chris_325iM Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 vi må vel klare å få "reportasje" fra dette inn i fahrfreunde og på forumet synes jeg PS!: folk kan jo notere seg hva de føler at de ikke får til, synes er vanskelig eller er skummelt å prøve, så vil de sikkert kunne få gode svar hos Remitek!
Chris_325iM Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Minner om at dette er nå til lørdag! Det hadde vært veldig hyggelig om vi ble mange som deltar på dette! blir nok litt juging og dekksparking i tillegg til nyttig info!
Torek Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Er jeg her i Oslo på Lørdag skal jeg helt klart komme Edit: Ligger Remitek ved siden av Realcar, eller?
Glenno Skrevet Juni 23, 2009 Skrevet Juni 23, 2009 Er jeg her i Oslo på Lørdag skal jeg helt klart komme Edit: Ligger Remitek ved siden av Realcar, eller? Litt usikker men mulig jeg tar turen fra Hokksund også. Finner vel kansje frem med gps?
Chris_325iM Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 Dersom det er til hjelp - Gulesider kart: http://www.gulesider.no/kart/;jsessioni ... %3Daddress
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå