Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Har ikke så veldig mye erfaring med V-motorer, og spesielt ikke moderne sådan. Er det to separate luftinntak på den, og 2 luftmengdemålere på den? I tilfelle kan jo den fjuske litt. Ellers, med tanke på kamsensor, bruker den signal fra en og samme kam, eller er også dette separat? :)

Det kan vel være 2 separate motorstyringer på de 2 sylinderrekkene på enkelte motorer, har jeg hørt av en eller annen fyr, om det er sant vet jeg ikke, men du kan vel begynne med å finne ut om det er høyre eller venstre sylinderrekke som fjusker. :P

Enig med deg at enkelte folk kan være alt for opptatt av modell og motortype for å finne feil som er "vanlige" på visse motorer.

Skrevet

Må da være enklere om du bare kan skrive hvilken motor det gjelder, du sier det er ett vanlig problem for disse motorene, men jeg har aldri hørt at dette har vært ett vanlig problem på noen av bmw sine V8 motorer...

Jeg (snakker nå for meg selv) er ikke intresert i å vite hvilken bil motoren står i, men å si at det er en bmw v8 blir for sjenerelt.

Skrevet
du sier det er ett vanlig problem for disse motorene, men jeg har aldri hørt at dette har vært ett vanlig problem på noen av bmw sine V8 motorer...

Jeg (snakker nå for meg selv) er ikke intresert i å vite hvilken bil motoren står i, men å si at det er en bmw v8 blir for sjenerelt.

Jeg skriver at dette ikke er et vanlig problem - og hvem har sagt noe om V8?

Skrevet

Er det V12 har denne 1 ECU for hver syl.bank,V10 aner eg ingenting om hva den har mht ECU.

Men vil du seriøst ha hjelp bør du opplyse om hvilken V motor dette er,viss ikkje så driter iallefall eg i å sitte her å gjette :roll:

Skrevet

Hvorfor så viktig å ikke opplyse hvilken motor det er?

Folk her gir vel F i hva du har eller ikke har! og det er veldig greit å vite hva det er snakk om da alle V-motorer på ingen måte deler oppbygning og komponenter!

Så vil du ha hjelp er det høyst nødvendig å fortelle hva dette er.

Skrevet
du sier det er ett vanlig problem for disse motorene, men jeg har aldri hørt at dette har vært ett vanlig problem på noen av bmw sine V8 motorer...

Jeg (snakker nå for meg selv) er ikke intresert i å vite hvilken bil motoren står i, men å si at det er en bmw v8 blir for sjenerelt.

Jeg skriver at dette ikke er et vanlig problem - og hvem har sagt noe om V8?

Bmw har v8 v10 og v12 motorer,har du lagt inn ett spørsmål som fleip ellers må du si modell for å få ett fornuftig svar.

Skrevet
Hvorfor så viktig å ikke opplyse hvilken motor det er?

Folk her gir vel F i hva du har eller ikke har! og det er veldig greit å vite hva det er snakk om da alle V-motorer på ingen måte deler oppbygning og komponenter!

Så vil du ha hjelp er det høyst nødvendig å fortelle hva dette er.

Unødvendig å svare slik, er det ikke?

Som jeg skrev innledningsvis vil jeg opplyse om hvilken modell/motor det er snakk om, men det er som sagt ikke det avgjørende i første omgang.

Vær snill og les det jeg faktisk skriver og spør om før det lires av med meningsløse og fornedrende svar.

Skrevet
du sier det er ett vanlig problem for disse motorene, men jeg har aldri hørt at dette har vært ett vanlig problem på noen av bmw sine V8 motorer...

Jeg (snakker nå for meg selv) er ikke intresert i å vite hvilken bil motoren står i, men å si at det er en bmw v8 blir for sjenerelt.

Jeg skriver at dette ikke er et vanlig problem - og hvem har sagt noe om V8?

Leste nok litt hastig der, men står fortsatt ved det jeg sa om at det blir for sjenerelt å si V-motor fra BMW.

Ut i fra hva du sier ville jeg gjettet på m70 siden den har to LMM, to hjerner samt mye problem med falskluft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...