Endre Hånde Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Noen som hadde hatt mulighet til å endre farge på banehjulene mine? Har hatt en skikkelig vask på de nå, og ser at jeg like godt kan lakke de på nytt som å polere de opp igjen.. Har lyst å se med: - Helhvit - Gull - Gull senter/ Lemans blå pinstripe - Gull senter/ Hvit pinstripe - Lemans blå - Lemansblå/ Hvit pinstripe - Standard grå felgfarge ANdre ideer er og velkommne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Sorry off topic, men er det der 17 elr 18" ? Jeg ville absolutt anbefalt NYE felger 19" elr 20", og ikke sort senter... -NitroX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 Det er 17, og noe større enn det er uaktuellt til banebruk! Og nye blir ikke innhandlet til det bruket..) Sommerfelgene (18" BMW Performance) blir muligens byttet ut i år, men det har ingenting med denne tråden og gjøre. Liker ikke sort senter selv heller, og felgene ligger klar til lakk, så jeg vil bare at noen skal sjekke i PS hvordan det vil bli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Sorry off topic, men er det der 17 elr 18" ?Jeg ville absolutt anbefalt NYE felger 19" elr 20", og ikke sort senter... -NitroX 19 og 20" slicks er jo veldig billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 Sorry off topic, men er det der 17 elr 18" ?Jeg ville absolutt anbefalt NYE felger 19" elr 20", og ikke sort senter... -NitroX 19 og 20" slicks er jo veldig billig Og "lette". Hadde kjørt 16" hadde jeg hatt det tilgjengelig.. Mindre enn det får jeg desverre ikke på, og med bremseoppgradering etterhvert får jeg ikke på mindre enn 17".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 kan se ut til at jeg bare sprøyter de i Gun Metall eller hvit.. Noen som har fargekode på Gun Metal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Jeg ville ha satset på koksgrå (Nagarogrå) på din bil. Det ser bra ut sammens med blått, og skjuler bremsestøv godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 Den ser bra ut ja! Hva med Nagarogrått senter og sølv/felgfarge på kanten, så klarlakk over alt? Lurer på å forske litt på dette i helgen siden det ser ut til at jeg får bedre tid enn jeg trodde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Hva med sort senter og blå (bilens farge) time attack? Sett dette på noen sorte biler. Ser veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 Tenkt tanken, men iom at jeg ikke liker sort senter noe særlig, så lakker jeg nok hele felgen når jeg først er igang. Eller kanskje jeg skal beholde det sorte inni felgen? Altså kun lakke utsiden koksgrå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 Koksgrå er innkjøpt, så får vi se om det og blir testet med en tynnere lemansblå ring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 Blir litt bedre dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Bra du hørte på tipset mitt. Ser ut til å bli bra dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå