Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skal du bruke original coil??

ser ut som det blir det til å starte med ja :( bare til æ får den te norge.

tips til coil?

• Svar 570
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

selv kjører jeg msd blaster ss, har ikke hatt noe problemer med den.

en annen som skal fungere meget bra er faktisk den blå fra biltema

Skrevet
selv kjører jeg msd blaster ss, har ikke hatt noe problemer med den.

en annen som skal fungere meget bra er faktisk den blå fra biltema

den blå coil fra biltema :P kem som har brukt den? biltema hørest så skummelt ut :P

trur æ kjem te å gå for msd :)

Skrevet

Det beste er jo sekvensiell tenning eller ws, men du kan gå for tenningsforsterker og coil, eller bare coil da.. koster ikke mange kronene for en msd blaster coil. Min original coil holdt ikke lengre enn til 0.6bar med 0.55mm gap på pluggene.

Skrevet
Det beste er jo sekvensiell tenning eller ws, men du kan gå for tenningsforsterker og coil, eller bare coil da.. koster ikke mange kronene for en msd blaster coil. Min original coil holdt ikke lengre enn til 0.6bar med 0.55mm gap på pluggene.

det hørtes ikke bra ut :? må kjøp mæ msd coil denne her ??

http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... cts_id=202

????

Skrevet

????

En slik bremset jeg 416whp med, så ja, den funker. Da var det enda ikke tegn til at gnisten skulle blåses ut.

Men anbefaler nytt fordelerlokk siden gnisten er så kraftig at den fort slår over i små sprekker osv.

Skrevet

????

En slik bremset jeg 416whp med, så ja, den funker. Da var det enda ikke tegn til at gnisten skulle blåses ut.

Men anbefaler nytt fordelerlokk siden gnisten er så kraftig at den fort slår over i små sprekker osv.

416whp funka bra det kan æ tenk mæ 8) får invistere msd slutten av månden her da :D

takker for tipset ang fordelerlokk :)

har du prosjekt tråd? vist ikke har du bilde av bilen?

Skrevet

????

416whp funka bra det kan æ tenk mæ 8) får invistere msd slutten av månden her da :D

takker for tipset ang fordelerlokk :)

har du prosjekt tråd? vist ikke har du bilde av bilen?

Det er bilde av bilen i profilbildet, men kan se om jeg finner et som jeg kan legge ut.

416whp er ikke nok nei, dessuten var det med en stygg kurve, flata mye ut mot slutten, det pga for høyt baktrykk. Men i vinter blir det etanol og 450whp.

Edit: Bilder.

389c8aqzapf3wewqv0eb.jpg

0297kwxrrrtv6bg2gkp3.jpg

Skrevet
litt ot men, bruker du den bilen med de hestene mye Frode_E30? litt nysjerrig på hvor lenge jeg kan forvente at min skal holde, ;)

beklager lån av tråd ;)

Mvh Andreas

Hei, den bruker jeg ikke så mye, men dem tåler mye med smidde deler.

Skrevet

eg har jo 432 whp på orgianl coil funker jo heilt fint det. har hatt litt problem me sprengte plugger. men har ikkje vore nødvendig med no mindre gap en 0,6 på pluggene

Skrevet
eg har jo 432 whp på orgianl coil funker jo heilt fint det. har hatt litt problem me sprengte plugger. men har ikkje vore nødvendig med no mindre gap en 0,6 på pluggene

Hvilket sprut, og hvor lang charge time?

Skrevet
litt ot men, bruker du den bilen med de hestene mye Frode_E30? litt nysjerrig på hvor lenge jeg kan forvente at min skal holde, ;)

beklager lån av tråd ;)

Mvh Andreas

Hei, den bruker jeg ikke så mye, men dem tåler mye med smidde deler.

fin bil Frode_e30 :) sitter å tenker på å kjøp mæ compomotive felger hvit å k-sport bremser til jul og hydraulisk håndbrekk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...