kevine30 Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 hei jeg skal begynne med turbo prosjekt som jeg har hadd lyst til å gjort lenge no. topp: sveiset planet frest nye ventilseter! polerte ventiler! blokk-innmat! dreid stemplene (7:9:1 til 8:0:1 komp. planet honet O-ring alle lager, pakninger nytt! mangler til 2010 sesongen! *servo *oljekjøler * OMP eller Recaro stoler *fuelcell *sveise igjen reservehjul romme! *ta ut gammle bensin tankt, (spare vekt) *K-sport! det som er kjøpt inn *grenrør *intercooler * komplett rør til intercooler *besintrykk regulator *blow off *olje til diff, girkasse, å høy oktan! *orginal topp pakning bare litt tykkere. +0,3mm *ARP bolter. *680 dyser. *ny vannpumpe *m21 olje pumpe *2 walbro pumper fra ppf, å 2 kina merke pumper! *sachs clutch 4pucks *sachs trykk plate 618 *z45 turbo kam *gjuten vippearm *stage 2 ventilfjære * turbo T4 Vband med 360% lager, som holder bra! *compomotive felger hvit +++++ les forumet Skal satse på de 400hk Framtidige planer: *heil lakkering av bil! farge tips? *lyst på BUR i bilen! men spørs på pengan bare kom med forslag, er fersk innen ta så kjekt me tips da ble motor handla inn i dag 325i 1989 modell, dem sa det va dreid ned stempler å ny kamaksling og overhalet for 15 mil siden. så blir spennende å se om det stemmer. les forumet for mere info motor ferdig bilde av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Tøft! Kjørte du den til Danmark?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Hiv i 2.7 veiva og 320 råder Det hjelper på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 Tøft! Kjørte du den til Danmark?! jepps, gjorde det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 Hiv i 2.7 veiva og 320 råder Det hjelper på har lyst til det, men skal ikke brukke så alt for mye peng den første omgang 320 råder? m20? eller m50? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 blir bra dette har 535 dyser og 2stk luftmendemålere..begge er stilt på så må justeres før de skal virke optimalt.. mangler og det svarte lokket på begge 2..kjøper du dysene skal du få med en luftmengdemåler for 900+frakt om du er int Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 kjøp sprut. MS fungerer jo knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 blir bra dette har 535 dyser og 2stk luftmendemålere..begge er stilt på så må justeres før de skal virke optimalt.. mangler og det svarte lokket på begge 2..kjøper du dysene skal du få med en luftmengdemåler for 900+frakt om du er int Mvh[/quote hørtes bra ut for har ikke det så sende deg PM sennere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 kjøp sprut. MS fungerer jo knall kanskje det, spørs ka prisen e det litt info? har ikke så mye peiling på slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 ms e svin billig. lett og kople opp oxo, kosta ikke mer en rundt 3-4 lappa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 du har jo akkurat kjøpt turbokit fra noen som selger ms. om du har facelift motor er det ikke noe problem å koble opp. kan lage PnP kit for deg jeg, om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Kan anbefale deg to ting ut ifra egen erfaring. 1. pianotråd (koster ikke så veldig mye, og det er 10x bedre og lettere enn mls) 2. Megasquirt datasprut. Det er mange her inne på forumet som lager pnp til den type motoren du har, og det koster lite. Jeg betalte 5000kr ferdig kobla til min. Om du velger å ikke gjøre som jeg anbefaler, tørr jeg nesten påstå at du på et eller annet tidspunkt vil angre på at du ikke gjorde det. lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 Kan anbefale deg to ting ut ifra egen erfaring.1. pianotråd (koster ikke så veldig mye, og det er 10x bedre og lettere enn mls) 2. Megasquirt datasprut. Det er mange her inne på forumet som lager pnp til den type motoren du har, og det koster lite. Jeg betalte 5000kr ferdig kobla til min. Om du velger å ikke gjøre som jeg anbefaler, tørr jeg nesten påstå at du på et eller annet tidspunkt vil angre på at du ikke gjorde det. lykke til. har lyst på pianotråd, men hvor får mann kjøpt selve pianotråd? eller lager mann det selv? megasquirt kanskje jeg skal innvistere det i stedde da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 du har jo akkurat kjøpt turbokit fra noen som selger ms. om du har facelift motor er det ikke noe problem å koble opp. kan lage PnP kit for deg jeg, om du vil har ikke kjøpt turbokit enda, men skal kjøpe det der ja. veit faktisk ikke om det er facelift motor. hvor kan mann finne det på nett når mann har motor nr! pnp kit? hva er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 1117 O-ringing av sylindre (inkl. pianotråd) pr. syl 500,- Hos Oslo sylinderservice. Ellers et det nok det samme opplegget hos alle andre motorverksteder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå