Mad0z Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Har 1 kanskje 2 sett med orginale for lykter. ikke lince lykter. og ett sett med orginale lince lykter såm kan vuderes solgt og har M-teck stoler fører og passaskjer stol. førerstol litt slitt. + dørtrekk di er hele og pene Også har jeg den så er i take, vet ikke hva jeg skal kalle det. men legger ut bilde : ) Legger ut noen bilder jeg har. kan ta bilde av resten om det er noe du vil ha Kom med bud : ) Ikke skam bud takk Kan sendes men da kommer frakt i tilleg Mvh Mads Karlsen : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 Har alt ennå ! Har også en kam til M10B20 motoren. har ikke noe informaskjon på denne. men den ser helt ny ut. noen dårlige bilder : Mvh Mads Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Pris på den kammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 kom med bud : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Hm, da får jeg begynne på 250, mdt. at du ikke har peiling på spesifikasjoner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 synes det var frøktelig lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Syntes ikke jeg, med tanke på at jeg ikke har peiling på hva jeg byr på, annet enn at det er en kam til m10b20.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 skal ta den med meg på jobb å få verksmestern til å se på den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 hvor mye skal du ha for stolene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Stolene er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå