winchester Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 Flott utgangspunkt dette Ser du har erfart det samme som jeg er redd for med mine prosjekter, nemlig at det stadig dukker opp nye uventede ting som må utbedres når man begynner å plukke litt. Ser du er på jakt etter dører. En kompis har to røde dører liggende vet jeg. De er ikke helt strøkne, men det er kun litt lakkrust hovedsaklig på innsiden på nedre falsen. Bare å ta kontakt dersom du vil ha bilder. Jo, er ganske bra utgangspunkt, men angrer på at jeg kjøpte preface egentlig. Hehe, uventede ting skjer det hele tiden. Skulle sjekke hjulbuen på høyresiden i igjen i dag, ekstra nøye med lysrør og hele pakka, så plutselig ser jeg en liten rustflekk. Pirker borti den med skrujern, og det går rett gjennom, så da ble det enda en flekk på størrelse med en 1-kroning. Angående dørene så er jeg usikker, tror ikke dørene jeg har var i så dårlig stand likevel, er bare snakk om litt rust på nedre falsen på innsiden som med kompisen din, så får ta å sandblåse det.
winchester Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 Rusthull etter antenne Beskyttelsen på noe lufterør fra tanken, det som var igjen hvertfall Litt overflaterust i motorrom, skal sandblåsest Demontering av framskjermer Emblemene fjernet
winchester Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 Pakken fra GS kom ikke i dag heller, så regner med at jeg har den på mandag.. Har skaffet et ganske nytt MIG-apparat nå med to flasker gass gratis, satser på at det holder. Har også skaffet sandblåsingsutstyr, med så mye sand jeg måtte ønske. Begynner mest sannsynligvis med sandblåsingen på tirsdag, så får jeg se hvordan det blir med rustsveisingen mtp. leveringstid på nye deler.
winchester Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 Ryddet litt i garasjen i dag, heh. Før: Etter: Tada, mye bedre etter en times rydding og sortering. Regner med at det ikke skjer noe mer på denne fronten innen tirsdag, da vi så smått vil begynne å sandblåse og rustsveise. Noen som har forslag til hvilken bakfanger jeg skal ha i kombinasjon med M-tech II frontfanger? Må passe på preface.
winchester Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 Jo, er mulig det, men man ser forskjellen på stylingen så godt synes jeg. Er vel pga. rillene på M-tech I, samt måten den er utformet på.
winchester Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 Kan jo legge til at jeg har fått tilbud på forsikring, ble rundt 900,- i mnd fra Gjensidige ~ 10 000,- i året forsikret på meg. Blir vel 1 800,- forsikret på pappa, men synes det er bedre å begynne å spare opp bonus tidlig. Regner med at jeg registrerer bilen når årsavgiften blir halv, hehe.
winchester Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Var nettopp ute og startet opp bilen, og nå var det ekstremt mye vann i eksosen og den tikker mye mer enn vanlig. Er mest sannsynlig toppakningen som er gåen, så denne skal byttes så fort som mulig. Legger ved tre videoer. Og som dere ser så fungerer ikke tempnålen, så det jeg lurer på er - hvor sitter tempføleren?
635csi Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Angående bakfanger i kombinasjon med M-tech II ville jeg brukt ix-hekk eller noe tilsvarende som på denne her: Virker ikke så voldsom denne hekken i forhold til mye annet rart som har blitt produsert.
winchester Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Om jeg starter bilen og ruser den litt over 2000 så holder den seg stabilt på 2000 til jeg skrur den av.. Det som lå på bakken var det som sprutet ut av eksosen. 635CSi, jo den var ikke så værst. Hvor får man kjøpt den?
635csi Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Skulle nesten tro at det ligger noe sånt rundt omkring. Zender har også en variant som ikke er så ulik den på bildet. Sett inn en "ønskes kjøpt"-annonse, så kan det jo hende du får svar. Her er det forresten en som selger komplett Zenderstyling til E30. Du kan jo høre om han har bilde av hekken i tilfelle han vil selge den utenom. Bare så du får sett om det er av den pene utgaven liksom. Mener det finnes flere varianter av merket Zender. Link: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=118579
Ajern Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 bilen din så jo ut til å være et bra utgangspunkt var synd med den rusta men.. hehe, sliter med temp. målern jeg å, bare at problemet mitt er at den går rett "kok" me ein gang jeg vrir på tenninga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå