winchester Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 635CSi, tror ikke jeg kjøper den likevel. En kompis har hatt den stylingen selv og han ville ikke anbefale den, hehe. Vi får se hva jeg går for, kan godt hende jeg kjøper en M-tech II kopi i glassfiber og modifiserer den til å passe preface istedenfor. Ajern, jo, rett og slett idiotisk med den rusten. Visste at det var rustet under hjulbuelistene, men rusten ellers skulle ikke være der sa selgeren. Men hjelper ikke å deppe over det, bedre å jobbe effektivt og få et meget bra resultat I morra kommer pappa hjem, så da får vi mest sannsynligvis hentet sandblåsingsutstyret og MIG-apparatet og kanskje begynt "Mission: Rust". Noen som har prøvd toppakningen fra Biltema? Vurderer den med tanke på at den anskaffes i løpet av en dag mens den fra GS tar 1 uke, og Biltema sin er 50% billigere, hehe. Kribler i fingra etter å begynne! Og kan noen vise meg et bilde av hvor tempføleren ligger?
winchester Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Tar bilder hver gang jeg gjør noe, og alle bildene er oppe til nå
///christian Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Om jeg starter bilen og ruser den litt over 2000 så holder den seg stabilt på 2000 til jeg skrur den av.. Det som lå på bakken var det som sprutet ut av eksosen. Min er lik den og, dog at den ruser seg til 1300 rmp. Men det spruter litt ut av eksosen.. Men den kan faktisk gå ned til 900. Har prøvd å justere tomgangskruven, men var ikke noe rettere.
winchester Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 En sunn motor skal vel ligge på rundt 1000 RPM på tomgang? Jeg prøver hvertfall å få min til å ligge på 1000 stabilt, men om jeg gir gass så holder den seg på 2000+. Skal se om jeg får kjøpt inn slipesett på onsdag (har eksamen nå) og bytte registerreim i samme slengen. Vurderer også å ta en kompresjonstest.
winchester Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 Har nå, etter 1 ukes tid fått klarnet tankene litt. Har reknet ut at om bilen skal bli slik jeg vil ha den vil dette koste meg i overkant av 60 000,- kroner, noe som er ganske mye med tanke på at det er snakk om en E30 320. Vurderer å fjerne all rusten, lakke opp igjen det som er nødvendig og bruke den som en helt normal bruksbil. Men igjen - hvordan skal jeg klare dette? Planene er i mine øyner helt herlig, og det er veldig vanskelig å legge fra seg slikt. Om jeg skal bli helt kronidiot kan jeg jo alltids selge den og kjøpe meg en 520 E39 (ikke ondt ment til dere) og leve livet som voksen som 18 åring.
BreitBau Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Du kan bare doble det "budsjettet".. Det blir aldri som du tenker... Selv hadde jeg budsjett på 60-80000.. Jeg har endt på ca 100 000 mer..
BreitBau Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Ikke meninga, men du vet.. Så er den stygg, så er den stygg, og når den ene er byttet må den andre og tredje byttes, også må det taes den delen, og når du like godt har den delen nede kan du også ta den delen og den delen osv osv.. Ja seriøst.. For å få det som du vil, kan du sikkert legge på hvertfall 50%.. De fleste sier at en du må regne med 50% som ekstra ting..
Howrd Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Ikke meninga, men du vet.. Så er den stygg, så er den stygg, og når den ene er byttet må den andre og tredje byttes, også må det taes den delen, og når du like godt har den delen nede kan du også ta den delen og den delen osv osv..Ja seriøst.. For å få det som du vil, kan du sikkert legge på hvertfall 50%.. De fleste sier at en du må regne med 50% som ekstra ting.. Ikke for å si imot, men jeg har også "pusset" opp bil, og vet at det ikke trenger å bli så dyrt, ivertfall ikke når det er en e30.. Deler til en e36 ligger litt høyere, hvis man tar utgangspungt i ditt prosjekt, og på ditt prosjekt bredda du jo hele bilen i tillegg, og da er det jo mer naturlig at kostnadene kan ganges med 2.. Som sagt igjen, ikke for å si imot, men etter mine meninger, så trenger det ikke å bli så dyrt, ikke med hans planer..
winchester Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 Jo, sant det. Men regner med at jeg tar det som det kommer, men førsteprioritet nå er å få fikset rusten, lakket opp delene som trengs og få den på veien til Våler.
Alecken Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Jeg støtter den. Dersom du overdriver prisen på det du planlegger å kjøpe sitter du nok igjen med en sum som er mer realistisk.
winchester Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 Stemmer det, men vi får se hva det blir til.
BreitBau Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Ikke meninga, men du vet.. Så er den stygg, så er den stygg, og når den ene er byttet må den andre og tredje byttes, også må det taes den delen, og når du like godt har den delen nede kan du også ta den delen og den delen osv osv..Ja seriøst.. For å få det som du vil, kan du sikkert legge på hvertfall 50%.. De fleste sier at en du må regne med 50% som ekstra ting.. Ikke for å si imot, men jeg har også "pusset" opp bil, og vet at det ikke trenger å bli så dyrt, ivertfall ikke når det er en e30.. Deler til en e36 ligger litt høyere, hvis man tar utgangspungt i ditt prosjekt, og på ditt prosjekt bredda du jo hele bilen i tillegg, og da er det jo mer naturlig at kostnadene kan ganges med 2.. Som sagt igjen, ikke for å si imot, men etter mine meninger, så trenger det ikke å bli så dyrt, ikke med hans planer.. Joda.. Riktig det Men 50% ekstra er nesten en selvfølge, nettopp fordi at når du først har nede en del og skal bytte noe, kan du like godt bytte den delen, og den delen osv osv.. Skal du bytte bremseskive bak kan man like godt bytte bremsesko o.l. til håndbrekket og vips der reiste det 1200 kroner ekstra gitt.. Da ble det plutselig 50% ekstra med engang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå