winchester Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Skrevet Juni 26, 2009 Hehe, sikter du til bruken av slippers på side 9? =p I natt/dag har jeg montert på senkesettet framme, og jeg må si den ble ganske greit senket, haha. Kommer en update med bilder o.l senere om PC-en min er i brukbar stand senere i kveld..
winchester Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Skrevet Juli 3, 2009 Begge PC-ene mine har tatt kvelden, så bruker familiemaskinen regelmessig. Har dessverre ikke lagt inn bilder av updates, men kan lage en liten liste over hva jeg har kjøpt inn. M-tech II preface bakfangerDE-Hella lykterSvarte blinklys side/frontNye dørpaneler i sort skinnM-tech girkuleM-tech girmansjettNye framskjermerSorter baklykterNy hanskeromlås Må også gå til innkjøp av dette senere; Nye felger (BBS RS/Keskin KT1/Alpina/Hartge)Supersprint effektanleggKonfilterØyelokkE36 M3 Vader seter og skinnseter bakM-tech II rattM-tech pedalsettKomplett facelift frontM-tech II frontM-tech II sideskjørt m/dørpanel+++ Skal se om jeg får lastet opp bildene i løpet av helgen.
winchester Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Skrevet Juli 5, 2009 Her kommer en 2-ukers slapp update Epoxy Brunox på fjærbein Lakkering av diverse lister Lakkering av nyrene
JonasD Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 Ser bra ut, men du skal ikke ha chrome nyrer på svart bil? Se på avataren din hvor fint der er?
winchester Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Skrevet Juli 5, 2009 Pakken fra Koed kom 24. juni Fjærbein updates Grunning Nye støtdemperlager Tok meg så en tur til Aroid og kjøpte noe deler Nye dørpanel i skinn M-tech kupè mattesett M-tech bagasjeromsmatte M-tech-girmansjett M-tech gir Nye DE-hella lykter Nye framskjermer M-tech II preface bakfanger Bakfanger prøvemontert
winchester Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Skrevet Juli 5, 2009 Ser bra ut, men du skal ikke ha chrome nyrer på svart bil? Se på avataren din hvor fint der er? Nei, skal nok være så svart som mulig
winchester Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Skrevet Juli 5, 2009 Anti-gravel på fjærbeina Senking Uten skjerm Med skjerm Med noen lånte felger Lånte felger uten skjerm
winchester Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Skrevet Juli 5, 2009 Har skjedd litt i det siste hvertfall. Får ny lønning om 7 dager, da satser jeg på at jeg får kjøpt komplett facelift ombygging, sentrallås og elektriske vindusmotorer, og om økonomien strekker til - preface M-tech II skjørt og dørpanel. Har ikke fått tak i 1-faset MIG-apparat som fungerer enda, men har en ivrig onkel som holder på å fikse et hvor svinghjulet av ødelagt. Så om alt går som det skal så blir det rustsveising om forhåpentligvis 7-9 dager. Og om jeg ikke går tom for penger er det stor sannsynlighet for at bilen blir å se på veien med skilt i slutten av måneden. Noen som har en M-tech II front de har lyst å kvitte seg med? Send PM. Som dere også kanskje la merke til skriker bilen etter nye felger, men førsteprioritet nå er å kjøpe inn andre deler, for så å gå til innkjøp av nye felger når det passer. Hellakkering blir vel ikke før til våren vil jeg tro. Noen som har erfaring med hellakkering i Sverige? Kunne tenkt meg å tatt en tur nedover neste sommer, hørt det er ganske billig der.
635csi Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 Hvilken type felger er du ute etter da i såfall? Kantfelger? Mange eller få eiker? Har et sett med 7,5x17" med mange eiker som skal selges etterhvert. Uballanse i to av de da, så jeg lurer på om jeg skal sende de inn til oppretting før jeg selger dem. Vanskelig å selge felger som ikke er strøkne vet jeg, hehe Felgene:
Superbeetle Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 Hva har du gjort med fjærbeina? Sandblåst dem og kun behandlet med sånn tjukk biltema guffe?
winchester Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Skrevet Juli 5, 2009 Hvilken type felger er du ute etter da i såfall? Kantfelger? Mange eller få eiker?Har et sett med 7,5x17" med mange eiker som skal selges etterhvert. Uballanse i to av de da, så jeg lurer på om jeg skal sende de inn til oppretting før jeg selger dem. Vanskelig å selge felger som ikke er strøkne vet jeg, hehe Felgene: Hm, er mer interessert i 16" 8-10" kantfelger, hehe. Men hvor mye skal du ha for de felgene etter at de har blitt opprettet? Hva har du gjort med fjærbeina? Sandblåst dem og kun behandlet med sånn tjukk biltema guffe? Sandblåst de, to lag Epoxy Brunox, grunning og herder som blir brukt på store store båter og tjukk stiv biltema guffe.
635csi Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 Skjønner Får se litt hvor mye reparasjonen blir kostende, og om de får dem helt bra. Men et sted rundt 3000,- dersom de blir bra vil jeg tro.
winchester Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 Ah, du får sikkert solgt de til den prisen, ikke så verst felger igrunn.
winchester Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 Monterte powerfilteret jeg fikk av en kompis i natt forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå