Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 307
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe, sikter du til bruken av slippers på side 9? =p

I natt/dag har jeg montert på senkesettet framme, og jeg må si den ble ganske greit senket, haha. Kommer en update med bilder o.l senere om PC-en min er i brukbar stand senere i kveld..

Skrevet

Begge PC-ene mine har tatt kvelden, så bruker familiemaskinen regelmessig. Har dessverre ikke lagt inn bilder av updates, men kan lage en liten liste over hva jeg har kjøpt inn.

• M-tech II preface bakfanger
    DE-Hella lykter
    Svarte blinklys side/front
    Nye dørpaneler i sort skinn
    M-tech girkule
    M-tech girmansjett
    Nye framskjermer
    Sorter baklykter
    Ny hanskeromlås

Må også gå til innkjøp av dette senere;

• Nye felger (BBS RS/Keskin KT1/Alpina/Hartge)
    Supersprint effektanlegg
    Konfilter
    Øyelokk
    E36 M3 Vader seter og skinnseter bak
    M-tech II ratt
    M-tech pedalsett
    Komplett facelift front
    M-tech II front
    M-tech II sideskjørt m/dørpanel
    +++

Skal se om jeg får lastet opp bildene i løpet av helgen.

Skrevet

Ser bra ut, men du skal ikke ha chrome nyrer på svart bil? Se på avataren din hvor fint der er? :P

Skrevet

Pakken fra Koed kom 24. juni

vsrxwjdvg7hun37sqml4.jpg

Fjærbein updates

Grunning

l9wgg8j78xqycivdeeyl_thumb.jpg

Nye støtdemperlager

36inoeu6gasf9u7a6grs_thumb.jpgkhyrw37rarcnk58yfxc7_thumb.jpg

Tok meg så en tur til Aroid og kjøpte noe deler

Nye dørpanel i skinn

qfat50pd8adyu0gkhmp5.jpg

M-tech kupè mattesett

0w91ozziqsbrpi7h9qpw.jpg

M-tech bagasjeromsmatte

hgqaxj0uzjqjgg5rlv22.jpg

M-tech-girmansjett

4nkukxzjjeim54pjlgsy.jpg

M-tech gir

081twrypa5zcudnviwlj.jpg

Nye DE-hella lykter

n9n4wqjm1jm6ce2ie45b.jpg

Nye framskjermer

evdlxshmdr6z22qbq94x.jpg

M-tech II preface bakfanger

7s2oystdhk51f8wrktx9.jpg

Bakfanger prøvemontert

h9l5tmuc1tlx5rdj1q2q.jpg

njcohlrw9vb9sizbjg5x.jpg

Skrevet

Har skjedd litt i det siste hvertfall. Får ny lønning om 7 dager, da satser jeg på at jeg får kjøpt komplett facelift ombygging, sentrallås og elektriske vindusmotorer, og om økonomien strekker til - preface M-tech II skjørt og dørpanel. Har ikke fått tak i 1-faset MIG-apparat som fungerer enda, men har en ivrig onkel som holder på å fikse et hvor svinghjulet av ødelagt. Så om alt går som det skal så blir det rustsveising om forhåpentligvis 7-9 dager.

Og om jeg ikke går tom for penger er det stor sannsynlighet for at bilen blir å se på veien med skilt i slutten av måneden. Noen som har en M-tech II front de har lyst å kvitte seg med? Send PM.

Som dere også kanskje la merke til skriker bilen etter nye felger, men førsteprioritet nå er å kjøpe inn andre deler, for så å gå til innkjøp av nye felger når det passer. Hellakkering blir vel ikke før til våren vil jeg tro. Noen som har erfaring med hellakkering i Sverige? Kunne tenkt meg å tatt en tur nedover neste sommer, hørt det er ganske billig der.

Skrevet

Hvilken type felger er du ute etter da i såfall? Kantfelger? Mange eller få eiker?

Har et sett med 7,5x17" med mange eiker som skal selges etterhvert. Uballanse i to av de da, så jeg lurer på om jeg skal sende de inn til oppretting før jeg selger dem. Vanskelig å selge felger som ikke er strøkne vet jeg, hehe :)

Felgene:

3t7nyrdvakptg06r5k5f.jpg

Skrevet
Hvilken type felger er du ute etter da i såfall? Kantfelger? Mange eller få eiker?

Har et sett med 7,5x17" med mange eiker som skal selges etterhvert. Uballanse i to av de da, så jeg lurer på om jeg skal sende de inn til oppretting før jeg selger dem. Vanskelig å selge felger som ikke er strøkne vet jeg, hehe :)

Felgene:

3t7nyrdvakptg06r5k5f.jpg

Hm, er mer interessert i 16" 8-10" kantfelger, hehe. Men hvor mye skal du ha for de felgene etter at de har blitt opprettet?

Hva har du gjort med fjærbeina? Sandblåst dem og kun behandlet med sånn tjukk biltema guffe?

Sandblåst de, to lag Epoxy Brunox, grunning og herder som blir brukt på store store båter og tjukk stiv biltema guffe.

Skrevet

Skjønner :)

Får se litt hvor mye reparasjonen blir kostende, og om de får dem helt bra. Men et sted rundt 3000,- dersom de blir bra vil jeg tro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...