Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ikke se bort ifra at det blir motorbytte etterhvert, pluss at foringene skal gjøre bilen fastere og bedre "handling" i sving, noe som alltids er en fordel i mine øyne.

• 3 weeks later...
  • Svar 307
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kan jo slenge inn en liten update her igjen.

Har kjøpt inn et par nye deler igjen, som bl.a komplett facelift front, bagasjeromstrekk og toppdeksel. Har også kjøpt inn diverse stoff som skal sprøytes inn i hjulbuer o.l.

Skrevet

I dag har jeg og min trofaste far sveist rust og grunnet, så i morgen blir det tectylbehandling av hjulbuer, montering av fjærbein, framskjermer og komplett facelift-front. Gleder meg!

Skrevet

Har fullført hjulbuene fremme, antennehullene og diverse småhull rundt på bilen. Har også grunnet og lakket over midlertidig til det blir hellakkering. Skal sveise hullet i døren, på bakenden av bilen, så blir det å sette i gang med hjulbuene. Så i dag blir det forhåpentligvis lakking av framskjermer og fronten, og montering av det hele i morgen!

• 3 weeks later...
Skrevet

Hehe, omvendt i mitt tilfelle. Har faktisk vurdert og selge faceliften min til fordel for preface.. men utfordringen da blir og finne igjen en bil som er så bra for rust som det min er nå :P så er ikke sikker...

Skrevet

Hehe, kan lett bli et problem det ja. Idet jeg kjøpte bilen skulle det største "problemet" være å bytte framskjermene, men som du ser så finner man rust overalt når man først starter, hehe. Begynner å bli lei av prosjektet, så bruker ikke så mye tid på det akkurat nå. Har en bil til som jeg bruker, så klarer meg fint.

Skrevet

Som dere ser så er det blitt gjort litt, har fullført fronten nå, fikk frontfangerfestene etter litt ventetid, så montering blir vel i kveld. Må trikse litt med blinklysledningene i fronten da preface ikke går opp mot facelift. Null rust i fronten nå. Snart ferdig bak også, sett bort i fra hjulbuene. Skal ut og lakkere M-tech II bakfangeren nå senere, så den er klar til montering til fattern kommer hjem og fullfører hjulbuene. Jeg er så klart fattig etter bare 10 dager, så nye deler innen en månedes tid er vel ikke å forvente. Neste på kjøpslisten satser jeg på at er enten M-tech II vinge eller M-tech II front, eller evt. noen midlertidige felger. Må også gå til innkjøp av en hel del klips, da mesteparten av klipsene på dørtrekkene og dørlistene er ødelagt. Orker ikke laste opp flere bilder, har over 400 stk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...