Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 307
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe, er bare så vidt! Gleder meg forsåvidt til å se sluttresultatet jeg og, men hadde planer om å få brukt bilen i sommer, hehe. Skal jobbe i hele sommer, så regner med at jeg har en god cash flow, men tror det blir i det minste laget og ikke minst med en måneds mellomrom. Men jeg prøver så hardt jeg kan! :)

Skrevet

så ut som du hadde fått fine ting i posten der!

tydeligvis ikke bare jeg som sliter med at panseret ikke vil stå helt :P

Skrevet

Har lagt på siste strøket med lakk på bremsekaliperne i dag, ble bra glans i de til slutt, hehe. Har også kjøpt inn en liten boks med Epoxy Brunox som kommer til å være flittig brukt fremover.

mhlgtlj0xc6ebvqrdmhd_thumb.jpgj78xt1t7c7fsd6x5jn3j_thumb.jpg

Bremsekaliperne

sp9snrdr909exlwo1v6k_thumb.jpgim187y3j9w4vs52jfhfp_thumb.jpglbm5ezg63dzd4qkzhv99_thumb.jpg

Gamle "gode" bakfangern

0k5icq56clnm8f5r8tr8.jpg

Skrevet

Fikk lånt fjærpresse i dag, så da ble det demontering og sandblåsing av fjærbeina. Tårnlageret gikk ganske greit av, men mutterplata som holdt demperen på plass var mer eller mindre gjennomrustet. Måtte ty til meisel og hammer for å få den av, og demperne så relativt godt brukte (defekte) ut.

Ser også at tårnlagerne er defekte, så disse må bestilles nye. Etter litt banking og kakking på fjærbeina for å fjerne den grommeste rusten.

Skal bli fin forskjell ser jeg!

7jcsn11w57210ebnp5u8.jpg

mddehrx1xj7uiovu5xk0.jpg

r7o4zeg4oo0jc6vdzrhu.jpg

liieosdggab1n6n7a61p_thumb.jpgsjdn91a7l169ldy4tzub_thumb.jpg60u1fcab2dghqtwotd1g_thumb.jpg

f7bwwrcnkrq9a969vdz7_thumb.jpgfhav0q7ngzc7fah1mwma_thumb.jpg3elv3tiu6m3g394q5ge9_thumb.jpg

gj8vz3xxcvydqrlod7zv_thumb.jpgfgajfr7rwbsz40jqn92r_thumb.jpg70hy5oa010wjvl705pxa_thumb.jpg

Skrevet

Hva heter den bremsekalipper malinga og hvor fikk du taki i den? Skal gjøre det samme selv;)

Skrevet

Kjøpte den på biltema, de har vel rød, sølv, gull og gul tror jeg ;) Men vil anbefale deg å kjøpe bremsekalipperlakk istedenfor, stress å male de, pluss at det går mye fortere/resultatet blir bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...