winchester Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 What's this!? Fikk montert ny panserdemper i dag, endelig står panseret oppe uten å måtte kile fast et balltre, hehhhhh.
JonasD Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Det er bra du står på Michael! Gleder meg virkelig til å se sluttresultatet!
Eksos Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Det der er vell ett senkesett med oljedemperre 60/40 senk eller?
winchester Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 Hehe, er bare så vidt! Gleder meg forsåvidt til å se sluttresultatet jeg og, men hadde planer om å få brukt bilen i sommer, hehe. Skal jobbe i hele sommer, så regner med at jeg har en god cash flow, men tror det blir i det minste laget og ikke minst med en måneds mellomrom. Men jeg prøver så hardt jeg kan!
winchester Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 Det der er vell ett senkesett med oljedemperre 60/40 senk eller? 60/60, oljedempere ja.
Ajern Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 så ut som du hadde fått fine ting i posten der! tydeligvis ikke bare jeg som sliter med at panseret ikke vil stå helt
winchester Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Skrevet Juni 13, 2009 Hehe, fine og fine ting. Ser nå at jeg må ha nytt senkesett da jeg trolig skal endre planene litt. Vi får se.
Ajern Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 hvorfor må du ha nytt senkesett? har du ikke akkurat fått et a?
winchester Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Skrevet Juni 13, 2009 Har akkurat fått det jo, men som sagt - mulig endring i planene, you'll see.
winchester Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Skrevet Juni 15, 2009 Har lagt på siste strøket med lakk på bremsekaliperne i dag, ble bra glans i de til slutt, hehe. Har også kjøpt inn en liten boks med Epoxy Brunox som kommer til å være flittig brukt fremover. Bremsekaliperne Gamle "gode" bakfangern
winchester Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Skrevet Juni 15, 2009 Fikk lånt fjærpresse i dag, så da ble det demontering og sandblåsing av fjærbeina. Tårnlageret gikk ganske greit av, men mutterplata som holdt demperen på plass var mer eller mindre gjennomrustet. Måtte ty til meisel og hammer for å få den av, og demperne så relativt godt brukte (defekte) ut. Ser også at tårnlagerne er defekte, så disse må bestilles nye. Etter litt banking og kakking på fjærbeina for å fjerne den grommeste rusten. Skal bli fin forskjell ser jeg!
winchester Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Skrevet Juni 15, 2009 Og etter litt kraftig sandblåsing ble de da slik; Nå må jeg vente på nye tårnlagere før jeg monterer de sammen, blir vel toppen 10 dager regner jeg med.
JonasD Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 Hva heter den bremsekalipper malinga og hvor fikk du taki i den? Skal gjøre det samme selv;)
winchester Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Skrevet Juni 15, 2009 Kjøpte den på biltema, de har vel rød, sølv, gull og gul tror jeg Men vil anbefale deg å kjøpe bremsekalipperlakk istedenfor, stress å male de, pluss at det går mye fortere/resultatet blir bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå