Clerion Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Heisann. Sjekker interessen for skilter til showbruk o.l Om interessen er stor nok får jeg trykkt opp skilter. Bilskilter med egen tekst, de er av samme kvalitet som vanlige skilter, har samme størrelse og kommer med skiltholder med "bmw" på. Det kan være intill 10 bokstaver på skiltet. Det er hvitt, uten blått teit felt (KAN sikkert skaffes med også) med sort skrift, skiltholder`n er sort med Bmw logo på hver side nede og "BMW" i midten. Pris: 300 kr per skilt 550 kr for sett (foran og bak) Dette er med skiltholder, trykk og frakt. Bare skiltholder, 100kr inkl frakt. Send antall, ønsket tekst, navn og adresse på pm, kan godt ta spørsmål her, jeg vil notere alle skilter, navn og sånt så jeg vet hvem som er intr i hva. Kind of bindene "påmelding" er ute etter hvor mange som skal ha om det blir bestilling. Kan også sende på mail, johan.loveng@hotmail.com Jeg kommer uansett til å anskaffe en "vareprøve" for å se kvaliteten, ta bilder så folk får se. Regner med å ha den innen nestehelg Lar posten ligge så lenge det trengs for å sjekke interessen. Mvh Johan Løveng
Zitr0 Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Høres kult ut, fint å ha på treff og lignende.. Skiltpalten bør jo da være av nye typen med klips på siden så det går fort å skifte mellom skiltene.. få lagt ut noen bilder så får vi se
Clerion Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Skrevet Mai 28, 2009 Holder`n er av typen vipp ja (= Lett å bytte. Eneste jeg er usikker på er om plastskilter passer. Men det skal jeg få prøvd når prøven min kommer. Ser slik ut: Bare med logo på holder`n og tekst på skilt (= Flere bilder kommer når skiltet mitt kommer.
luffi88 Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 tar 2 skiltholdere visst det er mulig å bestille bare dem
Clerion Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Skrevet Mai 29, 2009 Det er nok mulig (= Noterer det, blir ingen ordre før jeg har nok interesserte.
winchester Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Hvor lenge vil du holde på med dette? Vil ha et par slike om en måneds tid.
Clerion Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Skrevet Mai 29, 2009 Bestillingen blir nok ikke sendt før om en måneds tid (= Må ha noen bestillinger før jeg sender.
Clerion Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Skrevet Mai 29, 2009 Bra dere melder interesse (= Skriv gjerne for hva, altså hvor mange av hva.
spruddel Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Blir vel isåfall skilt og skiltplate foran og bak hvis jeg skal ha til treffbruk
winchester Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Skriv meg opp for ett sett m/ skilt og skiltholder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå