Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erik heter han med den stygge hvite femmeren... Lokalhelt fra Tananger...

@Hylle; Meg og Søreng hadde litt dårlig tid, men det gikk ikke så fort... Fulgte med i speilet hele tiden for å se at alle var med...

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Synes vi kjørte pent til Sirevåg selv om det kanskje gikk noe fort til tider. Men i forhold til streetmeeten 6. mai var det meget pent! Da var det IKKE noe pen kjøring!

Men nok om det.. Regner med det blir fin cruising på torsdag.. Gleder meg jeg :)

Skrevet

Kansje , jeg skal kjøre først siden jeg er en gammel lastebil sjåfør og vant med og se i speilene :lol:

Men vi ønsker oss flere biler . Meld dere på , selv om det ikke er noen påmelding i den forstand ønsker vi jo og se på responsen , og se hvor mange vi kan regne med kommer :?:

Petter

Skrevet

skal oppover vestlandet og hente bil på torsdagen, så jeg kommer muligens innom på maccer`n med X3` n og e36 på tralla :wink: skal se an hvordan det stemmer med klokken :D

Skrevet
Ikke noe å tenke på det, må jo få se den "nye" bilen!

Mao. Kobar kommer også ^^ :D

Det er bra , Har vært litt dødt på denne tråden i pinsen , så håper det tar seg opp litt frem mot torsdag

Petter

Skrevet
Erik heter han med den stygge hvite femmeren... Lokalhelt fra Tananger...

@Hylle; Meg og Søreng hadde litt dårlig tid, men det gikk ikke så fort... Fulgte med i speilet hele tiden for å se at alle var med...

Erik ja, litt av en helt må jeg si.

Vel, vet at politiet står mye utover den strekningen. Morfar har en hytte på Sirevåg å han pendler mye frem og tilbake til jobb å han sa at jeg måtte passe meg for politi på strekningen så jeg tenkte litt på det når vi kjørte utover men det gikk jo greit. Hylle holdt jo god følge med oss ;)

Huff, for krysse fingrene for storm å kansellert helikopter på Torsdag.

Skrevet

Hmmm, så nå at dette var på torsdag, jeg tenkte automatisk på onsdag, ettersom det er det som er medlemsmøte dag for BMWCCN Rogaland. Får se om jeg får tid, ettersom jeg hadde planlagt å bruke torsdagskvelden til å klargjøre 1-eren til helgens BMWCCN treff på rudskogen, som vi reiser til tidlig fredag morgen.

Skrevet
Hmmm, så nå at dette var på torsdag, jeg tenkte automatisk på onsdag, ettersom det er det som er medlemsmøte dag for BMWCCN Rogaland. Får se om jeg får tid, ettersom jeg hadde planlagt å bruke torsdagskvelden til å klargjøre 1-eren til helgens BMWCCN treff på rudskogen, som vi reiser til tidlig fredag morgen.

Når kjører dere fredag morgen? Trodde ikke det var før 27'ende. Men får fylle opp tanken og bare slenge meg på bortover.

Quality hotell Sarpsborg som gjelder denne helgen altså?

Skrevet
@ Tommy: Dette er jo ikke i sammarbeid med BMWCCNR såvidt jeg har forstått det.. Var vel helt tilfeldig at det ble valgt torsdag og ikke onsdag..

Nei, jeg så det, men koblet automatisk med BMWCCN, når jeg så navnet til Petter.

Skrevet

Når kjører dere fredag morgen? Trodde ikke det var før 27'ende. Men får fylle opp tanken og bare slenge meg på bortover.

Er ikke sikker på når "kolonnen" tar avsted, mulig vi reiser tidligere, og med mindre pauser, ettersom jeg skal ha med meg en som skal hente en M3 på østlandet. Å ja det er Quality hotel sarpsborg, men det pleier somregel å bli ganske fort fullbooket på disse treffene, å det er vel 1*2 måneder siden jeg bestilte rom.

Skrevet

Jeg tror du blander BMWCCN sitt treff som er denne helga 6-7 juni

Og t-4-e sitt treff som er 27 .på våler .

Petter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...