Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da ble det nok et vellykket treff her i distriktet . :D

Vi møttes på oljemuseet rett før 20,00 og startet crusingen ca 10 min over . Jeg talte 10 biler i en flott lang rekke .

61ve04wbg4clom6ck2lj.jpg

9tjr1rmhrol6i6isbczm.jpg

pi8uayzi7m47lnegj71g.jpg

lar8ig0hqw2g061qzcpo.jpg

mlpkl8rtg8li0tpmzr83.jpg

9khrkmvjrvyhjw9hcd8w.jpg

wnjp9b06r7soatukhlnk.jpg

pippyykc0xcjrx5up0br.jpg

did96m2227dir28caaqi.jpg

Så hvar det noen som møtte oss på Kvadrat når vi kom frem . :)

Da var dette bildene jeg hadde for i kveld

Petter

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

men tommy da! hvor er 1eren? :-P

petter: isbilen din trenger m-tech ^^ hehe

så jo ut som et greit møte det der... når skal dere ha noe i regi av bimmers.no igjen, med et ordentlig oppmøte? og en god måned til å få rigget i gang noe... muligens jeg svinger innom da ^^

Skrevet

så jo ut som et greit møte det der... når skal dere ha noe i regi av bimmers.no igjen, med et ordentlig oppmøte? og en god måned til å få rigget i gang noe... muligens jeg svinger innom da ^^

Vi får se litt utover hvor mye som skjer av andre ting . Det er jo ikke noe problem å lage til et nytt Bimmerstreff , men jeg tror vi bør planlegge litt lengre tid i forveien . 13 -14 biler på 1 ukes varsel er jo slett ikke dårlig

Petter

Skrevet

Vi får se litt utover hvor mye som skjer av andre ting . Det er jo ikke noe problem å lage til et nytt Bimmerstreff , men jeg tror vi bør planlegge litt lengre tid i forveien . 13 -14 bilder på 1 ukes varsel er jo slett ikke dårlig

Petter

nei nei! seff ikke... men hadde nok kommet en til hadde det vært litt bedre tid ;-) hehe

Skrevet
Blå oblater?? vel vel så ut som ett fint treff :)

Ja de er blå fordi min eldste sønn rota de bort mens han hadde bilen i Oslo

så har ikke jeg somla meg til å få kopier . men nå kommer jo de gule :)

Petter

Skrevet

Vi får se litt utover hvor mye som skjer av andre ting . Det er jo ikke noe problem å lage til et nytt Bimmerstreff , men jeg tror vi bør planlegge litt lengre tid i forveien . 13 -14 bilder på 1 ukes varsel er jo slett ikke dårlig

Petter

nei nei! seff ikke... men hadde nok kommet en til hadde det vært litt bedre tid ;-) hehe

Ja det hadde jo vært kjekt , Og ja som du sa, må vi bruke litt mer tid på planlegging .

Det ser du jo på streetmeet en vi hadde med over 50 biler .

Petter

Skrevet

Kjørte forbi i halv 8 tia da jeg skulle på trening, var bare to eller tre biler da. Men som sagt så kom dette litt fort, blir det planlagt noe over litt lengre tid så er det flere som svinger innom :) Neste gang blir jeg med, mest sannsynelig med ny bil :D

Skrevet

Ja det hadde jo vært kjekt , Og ja som du sa, må vi bruke litt mer tid på planlegging .

Det ser du jo på streetmeet en vi hadde med over 50 biler .

Petter

ja, var det jeg så, men passet litt dårlig den dagen... er jo mange folk og slikt der borte, så skal prøve å ta en tur nestegang, hvis det passer :-)

Skrevet

1-eren sto nypolert hjemme i garasjen, klar for turen til rudskogen i morgen. :D

Skrevet

Er ganske ny i miljøet så jeg kjenner ikke så mange, men følte meg velkommen med en gang.

Legger ut de få bildene jeg tok:)

P1000562.jpg

P1000561.jpg

P1000560.jpg

P1000559.jpg

P1000558.jpg

Skrevet

Var nok et bra treff på så kort varsel. Flott cruising gjennom sentrum og fresh macdonald's mat. Fikk tatt noen få bilder jeg også, se om jeg laster de opp i morgen..

Ang nytt treff må det definitit ordnes (melder meg til å være med å arrangere!) Og da har du ikke valg Sondre, bare å stille ;)

Skyller deg en vask vettu (av bilen :lol:)

Flotte bilder Holzman. Var flott den femmeren din :)

Skrevet
Var nok et bra treff på så kort varsel. Flott cruising gjennom sentrum og fresh macdonald's mat. Fikk tatt noen få bilder jeg også, se om jeg laster de opp i morgen..

Ang nytt treff må det definitit ordnes (melder meg til å være med å arrangere!) Og da har du ikke valg Sondre, bare å stille ;)

Skyller deg en vask vettu (av bilen :lol:)

nei, har vel kanksje ikke det :-P hehe... men i forbindelse med kjøring på revebanen i tillegg med "ett-eller-anna" hadde det vært kjekt :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...