BmwE30cab Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Som Topic: Bygger om cabben fra 320 til 325, begge er vel prefacelift. Det er motoronic 1.0 på 325 motoren. Skal coil få signal fra det nye ledningsnettet, eller fra de 2 ledningene fra sikringsboks? Mener å huske at det kom ut 2 ledninger ut fra sikringsboksen, hvor en var grønn, og en sort...? Takker for svar, blir sikkert oppdatert med flere spørsmål
BmwE30cab Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Skrevet Mai 30, 2009 Ledningene fra sikringsboks er begge sorte.. En har gått til coil ( + ) tror jeg fra b20 motoren.. ! Prøvde å koble disse inn på coil, men fortsatt ikke gnist... Er det flere kontakter ved hjernen som skal kobles ? er en løs der med 3 stikkere.. Men finner ikke noen kontakt i nærheten fra bilens nett som evt skal kobles der ? -
BmwE30cab Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Skrevet Mai 31, 2009 Etter god hjelp fra fliid har jeg fått gnist Koblet 12V+ inn på den grønne ledningen på den kontakten ved hjernen på bildet.. Motorens ledningsnett skal brukes til coil.. Så da har jeg fått gnist, nå mangler bensin Bensinpumpe går ikke ved tenning, eller når startmotor går... pluggene er tørre ! Det sitter 2 rele ved LMM, ett lyseblått 0332014454, og ett i alu 0332014135.. Det siste er vel bensinrele? Ser ihvertfall at det går 2 store røde ledninger inn på dette. Hva gjør jeg nå ?
BmwE30cab Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Skrevet Mars 12, 2011 Bensinpumpe går ikke ved tenning, eller når startmotor går... pluggene er tørre ! Det sitter 2 rele ved LMM, ett lyseblått 0332014454, og ett i alu 0332014135.. Det siste er vel bensinrele? Ser ihvertfall at det går 2 store røde ledninger inn på dette. Noen som vet hva som evt må kobles om? Har lagt opp tenningsstrøm til pumpa nå, og bilen går som bare det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå