Runar-CSi Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Neida... jeg hadde kun kontakt med han på mail så det var nok ikke meg, ikke noen krise for meg da en kompis har akkurat samme så det ville kansje blitt litt dumt at jeg kjøpte det også, men råtøffe felger er det! Du får si fra når du en gang skal selge.. Hadde bare bilene stått i garasje så... redd de ikke gjør det... men bak ei løe...
635csi Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 Hadde bare bilene stått i garasje så... redd de ikke gjør det... men bak ei løe... Er det mulig???? Det burde jo være straffbart............. Angående felgene så ligger det ikke an til salg her med det første kan man si Får mulighet til å pusse opp RS`ene også nå når jeg endelig har to sett med hjul tilgjengelig.
knut_olestad Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Om det er samme bilen så hadde han kroppen i allefall importert en B7 til også.. Kanskje vi skal stikke hente de bilene? Dere blir med?
Runar-CSi Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Det kan nok stemme Knut, jeg har prøvd mange ganger! Skal være en Blå også, den er jeg ikke sikker på om er en orginal B7S men i værste fall en ombygd, den har en vanvittig påkostet motor!!
635csi Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 Blir med og henter jeg Den blå det her er snakk om, kan det være den som stod til salgs for 120000,- et sted i Nordnorge for noen år siden? Det var i såfall en original 78-mod. B7 Turbo S med oppgradert motor til over 500hk. Regnr. BL58365. Han jeg snakket med om E24 på Lånke den gangen sa han hadde eid den bilen en gang. Motoren var visstnok bygd i USA, men hele bilen hadde visst tapt seg en del siden han hadde den. Skal psyke meg opp på polering av de to siste felgene nå, så får vi se om det kommer noen bilder av resultatet etterhvert
635csi Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 Da er jeg endelig ferdig med poleringen i første omgang. Kommer til å ta en liten runde til før jeg evt. skal bruke dem. Kameraet har av en eller merkelig grunn plutselig bestemt seg for å ta uklare bilder, men men Framfelger: Forskjell bakfelger før/etter: Bakfelger: Dette kan jo umulig bli galt på E24
Runar-CSi Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Kanon bra! Hadde jeg vist det var såpass enkelt å få de i grei stand hadde jeg kjøpt de før deg.. hehe... Blir grisefett på E24`n ! Ja det er den blå du snakker om ja... hadde kontakt med en tidligere eier på Våler for mange mange år siden...
winchester Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Hohoi, dette så bra ut! Så nesten ut som at du har brukt Photoshop for å legge til shine, haha. Du skulle vasket dekkene før du tok bilder slik at de ble mørke
635csi Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 Kanon bra! Hadde jeg vist det var såpass enkelt å få de i grei stand hadde jeg kjøpt de før deg.. hehe... Blir grisefett på E24`n ! Ja det er den blå du snakker om ja... hadde kontakt med en tidligere eier på Våler for mange mange år siden... Jeg er glad for at jeg tok sjansen på at de kunne være pene under all dritten som var på de bildene i salgsannonsen hvertfall ///MIKEEE: skal ta noen nye bilder når jeg får prøvemontert felgene på bilen tenker jeg, så får vi se
Orjan Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Det var i såfall en original 78-mod. B7 Turbo S med oppgradert motor til over 500hk. Regnr. BL58365. B7 Turbo S ble ikke produsert før i 1982 (05/82) og B7 Turbo fra 12/78, så den er nok sannsynligvis ombygd...
635csi Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 Det kan godt stemme det du skriver her ja, har ikke undersøkt så mye Her er hvertfall hva som stod i omtalte salgsannonse. Mulig det kunne være en B7 uten S da, hehe "1978 BMW s Turbo Intercooler, Coupe. 4 x Recaro/skinn, 4 x el.vindu, s.tak. Produsert i kun 30 eksemplarer i 1978. Dette er bil nr. 26. Motor: 3.7 liter(550Hk 740Nm), Intercooler, KKK (K27) Turbo (oppgradert), elektromotivet (PC styrt tenning, turbotrykkblanding, bankesensor, turtallsperre, intercooler temp, olje temp, motor temp +++), smidde titan stempel, doble trykk.kammer på innsug, modifisert Alpina topp (tåler minst 3.0 bar), største innspr. dyser på markedet, trim-kamm+++, K&N filter+ Jamex Open Air, titan lager på veivaksel, AP Racing cinter clutch, spesialdreid racing svinghjul (Alpina), titan råder. 0-100 km/t 4.5s (NB: egenvekt bil=1710kg!)"
winchester Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Kanon bra! Hadde jeg vist det var såpass enkelt å få de i grei stand hadde jeg kjøpt de før deg.. hehe... Blir grisefett på E24`n ! Ja det er den blå du snakker om ja... hadde kontakt med en tidligere eier på Våler for mange mange år siden... Jeg er glad for at jeg tok sjansen på at de kunne være pene under all dritten som var på de bildene i salgsannonsen hvertfall ///MIKEEE: skal ta noen nye bilder når jeg får prøvemontert felgene på bilen tenker jeg, så får vi se Ja, gjør det!
635csi Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Takker generelt for positive kommentarer Hjelper litt på motivasjonen til videre arbeid med bilen. Holder på å lade opp batteriet nå, så skal jeg prøve og starte den opp for første gang etter vinteren. Må bestille meg noen sentreringsringer så jeg kan montere Hartgefelgene så snart som mulig. Gleder meg til å se hvordan det blir seende ut.
635csi Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 Monterte batteriet igjen etter vinteren i kveld, og bilen startet villig etter en kald og ufortjent vinterlagring utendørs Måtte bare ta meg en liten prøvetur, og for en kjøreglede på svingete vei med nylagt asfalt! Blir kjempeskuff å sette seg i E30`n igjen kan man si Skifte av hjullager foran og div. innvendig tørking før EU-kontroll er første punkt på lista, så får vi se om ikke nyhjula kommer på etterhvert Her parkert mellom et par av de andre utgavene fra Bayerishe som befinner seg på Prærien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå