doffa Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Vet der er en her inne som lager alu radiator til bil. er det noen som vet hvem det er
tomerikk Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Vet ikke om det er noen her som lager det, men de kan kjøpes fra zionsville i USA. http://www.zionsvilleautosport.com/store/shop.mv?
oddis Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 www.summitracing.com har mye billige alu radiatorer i forskjellige størrelser. De er ofte billigere. Selvfølgelig må man ofte sveise fester for dem.. Har selv en slik radiatorpakke fra Zionsville, og den er spesialtilpasset med trykkende vifte som gjør at alt skal passe i E30 fronten (finnes til andre biler også). Ebay er også en mulighet.
pedro Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 Hva med de som Schmiedmann selger? 1800 for en til E36 M3 Ekstra bred og med forbedret kjøling. Mulig det var Zionsville det når jeg tenker etter Pedro
E36Cab1 Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Eg har bestilt Griffin alu-radiator fra Summit. De har de på Ebay også,men du må bestille via Summit da Summits Ebay-butikk ikkje selger internasjonalt.
Rayman Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Eg har bestilt Griffin alu-radiator fra Summit. De har de på Ebay også,men du må bestille via Summit da Summits Ebay-butikk ikkje selger internasjonalt. Er det til E36 den griffin radiatoren du har bestillt? Fant ikke griffin radiator til bmw der..
E36Cab1 Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Eg har bestilt Griffin alu-radiator fra Summit. De har de på Ebay også,men du må bestille via Summit da Summits Ebay-butikk ikkje selger internasjonalt. Er det til E36 den griffin radiatoren du har bestillt? Fant ikke griffin radiator til bmw der.. Nei er til E34'n. Dette er universal radiatorer,bestilte på mål. Er alså ikkje spesifikt til Bmw nei.
pedro Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Noen som har prøvd disse radiatorene og kan fortelle litt om fordeler og ev ulemper som over eller underkjøling, lekkasjer, holdbarhet finish osv opp mot "originalradiatorer" fra Behr og tilsvarende?? Denne var artig forresten når jeg søkte opp radiator http://www.ta.no/nyheter/grenland/artic ... vice=print
Dan327t Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Hvordan er det å bestille fra summit? kjapt å greit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå