Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tanx folks, lyser i panelet ja 8) ja er vel noe med skiltlysa da kanskje. men sjekka netopp og di lyser fint di :D

kontaktfeil dær bake elns? går det egen ledning fra skiltlysa til sjekkpanelet eller?

låste seg hær hvordan sjekk/shekk/scekk/ d panelet skrives :lol:

tar et spm til hær. oljelyset i det panelet. går det på oljemengde eller trykk?

Skrevet

Blir Feil hvis du har Feil Watt i pærene til skilt lysene. Jeg måtte bytte. Mener det skal kun Være 3 Watt men det er på e30

Olje på Panel er Mengde. Skal lyse når nivå er rett under midten på pinnen.

Skrevet

oki. lampa bynner lyse av og til når jeg kjører bilen ut på girene.. men er til max på oljepinnen. kan det tyde på extremt god oljepumpe da :lol:

at den tømmer bunnpanna elns :roll: eller er det kansje bare olja som flytter seg bakover i panna slik at målingen blir feil? skal vel ikke trenge tørrsump med 240hk på veiva vel 8)

Skrevet

oki. lampa bynner lyse av og til når jeg kjører bilen ut på girene.. men er til max på oljepinnen. kan det tyde på extremt god oljepumpe da :lol:

at den tømmer bunnpanna elns :roll: eller er det kansje bare olja som flytter seg bakover i panna slik at målingen blir feil? skal vel ikke trenge tørrsump med 240hk på veiva vel 8)

Usikker på dette, men siden skilt lys og oljenivå vises. Og du sier dette skjer når du drar opp på turtall. Ville jeg sjekket spennings regulator. hvis Volt endrer seg mye på Turtall vil du få mange rare situasjoner.

Skrevet

Usikker på dette, men siden skilt lys og oljenivå vises. Og du sier dette skjer når du drar opp på turtall. Ville jeg sjekket spennings regulator. hvis Volt endrer seg mye på Turtall vil du få mange rare situasjoner.

tanx skal få målt spenningen å se om problemet ligger i den da 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...