Patrick B Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 hei Har akuratt skiftet vannpumpe på min 320is Helt siden jeg har hatt bilen så har temp. måler gått et hakk opp når den står på tomgang. forrige eier har hatt bilen siden 2003. Sier at det skal være slik på de motorene. Når jeg begynner å kjøre så går temp.måler med engang tilbake på midten. Noen med E30 M3 som kan bekrefte dette? Mvh Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 en kompis hadde en m3 hvor ikke vifta skrudde seg på før den var et godt stykke over midten. noe mer info kan jeg nok ikke gi deg desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Min E30 M3 har aldri gått over midten på temp.måleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 Samme med min, det tar en stund før viften starter opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 Har lest litt på nettet, kan det ha noe med at vifta kanskje er gåen siden den er treg å starte opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Jeg har termostat vifte på min, og den går over midten og litt til før vifta begynner å gå. Men jeg lurer på om ikke giveren til vifta står i radiatoren og giveren til instrumentet står i toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå