Hans Wilhelm Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Trenger dekk, gjerne med felg, til bruk på Rudskogen førstkommende helg. R dekk/gateslicks er å foretrekke. 17" og gjerne med felg. Felger med "vanlige halvslitte" dekk kan også være aktuellt.
-Anders- Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 3 lapper... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=89487 Så har du hjul til banekjøring!
Gjest Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 kan få tak i nye 17" federal r-dekk for 5000kr.. ta kontakt for intr. eller så har jeg noen Toyo r888 som er brukt en dag. som nye! 6000kr. har å ett som nytt conti sporto kontakt du kan ha venstre forran. eneste dekk som blir slitt på skogen! med mindre du sladder mye!
Tommy Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 kan få tak i nye 17" federal r-dekk for 5000kr.. ta kontakt for intr. eller så har jeg noen Toyo r888 som er brukt en dag. som nye! 6000kr.har å ett som nytt conti sporto kontakt du kan ha venstre forran. eneste dekk som blir slitt på skogen! med mindre du sladder mye! Hvordan ser disse Federal R dekkene ut? har aldri hørt at de leverer R dekk.
Gjest Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 595RS heter de. henger like bra som R888, men slipp grensen virker litt anderledes, når du er på utur og du hører dekke blir spist opp og redder deg inn, er ikke federal dekka så snille som r888, ellers ingen forskjell. funker drit bra Toyo dekka mine står på org e36 m3 smidde felger.
Hans Wilhelm Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 Har ikke helt funnet ut hva jeg gjør enda. Ser jo også ut til at det kan bli regn til helga, så jeg heller vel mer og mer mot å prøve meg med ett sett vanlige hjul. Har sett du har noen BBS til salgs, men det var langt unna da.
hagenisse Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 595RS heter de. henger like bra som R888, men slipp grensen virker litt anderledes, når du er på utur og du hører dekke blir spist opp og redder deg inn, er ikke federal dekka så snille som r888, ellers ingen forskjell. funker drit bra . 595RS ser ikke ut som noe r-dekk for meg, men mer av typen azenis. Jeg fant omtale av det som sa "Test results were phenomenal, and the 595RS' overall performance is close to/equivalent to that of Bridgestone's RE01R" - hvilket er dekket jeg kjører på og det er ikke i nærheten av varmgrepet til R888. Fungerer likevel utmerket både på bane og vei. RE01R er forøvrig erstattet av RE11 nå.
Simen! Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Har ikke helt funnet ut hva jeg gjør enda. Ser jo også ut til at det kan bli regn til helga, så jeg heller vel mer og mer mot å prøve meg med ett sett vanlige hjul. Har sett du har noen BBS til salgs, men det var langt unna da. Har BBS jeg men er vel et stykke mellom oss ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå