jcvold Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 har en E46 325CI ,og var ute å kjørte isted,og hadd ebilen oppe i relativt høyt turtalll,ca 4800 rpm,på litt svingete veier,slik at det ble litt sidelengs G-krefter,og plutselig kom det røde Batteri symbolet til syde i dashbordet,så forsvant det,mens ABS,Breake,og antispinn symbolet lyste opp.så slukket alle seg,og nå lyser batterisymbolet konstant. hva kan være galt? sjekket nedi motoren at reima til dynamoen var der,og dynamoen går. kan det være feil på noen sikringer? batteriet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2009 hvor lenge kan jeg eventuelt kjøre uten lading? hvor lenge varer batteriet? må eventuelt kjøre denn til bergen på verksted,og det er 2 timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 Børstene på dynamo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 visst dynamoen ikke lader i det hele tatt så så er det vel snakk om minutter og ikke timer du kan kjøre før den stopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 Holdt 3-4 km på E28`n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 Da ladelampen begynte lyse på min e39, så holdt batteriet ca 45 min.Men det var med nød å neppe. På slutten sluttet alt av instrumenter å funke, var vel egentlig bare motoren som gikk..hehe.. og den hadde nok ågså stoppa hvis jeg hadde kjørt lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 Mål lading på dynamo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 tror vi har funnet ut av problemet. da jeg skifta olje og oljefilter sistgang,satte jeg pakningen feil på på oljefilteret,og det lakk en del olje nedi motoren,en del av denne oljen kan ha funnet veien ned i dynamoen,og ødelagt den. men har kjørt 1 måned med den før det sjedde da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharif Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Hvilken dynamo er det du har? jeg har en 120A liggende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Da var bilen komt til Bergen. batteriet holdt 1,5 timer,men da var det stopp.måtte sette inn et nytt batteri for den siste halvtimen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 garantert børstene.... hadde samme problemet, bytta og vips var bilen tilbake:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå