HappyHenke Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Flotte bilder!Proff kvalitet det der... Kun beslag av førerkort som følge av totalkondemnert bil grunnet hensynsløs kjøring er gyldig grunn til å være fraværende på treffet i dag Stian! hehe da får jeg skylde på det men sanheten er at jeg var på sjøen og glemte tiden Fy fy.. Oppdaterte tråden med enda ett bilde Jeg drar tilbake til oslo i dag så det kan være tråden ikke blir oppdatert på et par dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 hehe:P skal ikke skje igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Fine bilder å biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Skikkelig pene biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 den fine estorilblå'e bilen er tils. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 den fine estorilblå'e bilen er tils. Og den andre blå der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 den fine estorilblå'e bilen er tils. Og den andre blå der... hehe ja løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 hehe:P skal ikke skje igjen Hehe best det! Fine bilder å biler Takk skal du ha Skikkelig pene biler Takk er en fin samling E36 ja. den fine estorilblå'e bilen er tils. Og den andre blå der... Ja var ikke mye om å gjøre at denne tråden havnet i "Biler selges" forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 hehe bare deg og marius igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Noen må jo holde liv i E36 i bimmerene her i Bergen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 nå tenkte jeg YES, bilder fra happy! dette blir bra! MEN, ikke for å være frekk eller negativ, men har sett bedre bilder tatt av deg! noen var kule, men selv om du har etterredigert noen bilder, virket de fremdeles litt blasse men thumbsUP for skarphet og kule locations/vinkler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Spørs litt på PC skjerm også da... har koblet til en ekstra full HD skjerm på min og ser forskjell på skjermene. For skarpe bilder har også lett for å bli støyende å se på med så mange detaljer som er med på disse bildene... som f.eks stein som viser all slags lys. Hadde bilen stått på svart asfalt mot en gafittevegg eller glassvegg, så er det bare å kjøre på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 har prøvd på en god pc skjerm, og en hd tv... ble litt bedre på hd tven, men manglet det "lille" ekstra... men du har fått deg en virkelig fin e36 BMW"entusiasten" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 har prøvd på en god pc skjerm, og en hd tv... ble litt bedre på hd tven, men manglet det "lille" ekstra...men du har fått deg en virkelig fin e36 BMW"entusiasten" Hehe takk. er flott, men er Happy som står for magien. Du sier HD TV, men tror ikke det gir det samme som en HD pc skjerm. Bakgrunnen på bildet helt øverst er med vilje gjort litt blassere i det grønne bak bare for å heve fram bilen. Er vel Mr Happy som bør ta over diskusjonen når jeg stort sett sitter i bakgrunnen og sier "tja og ha"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 joa, men en panasonic viera hd tv, best i test etc, bør jo ikek lyve så mye... skal stikekr bort til en kompis og se på hans hd pc skjerm... hmmm... bilen er vel like fin om han tar bilder av den eller ikke? elelr er det mye PS på gang her? haha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå