sv90 Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 den er like fin som på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 hehe bare deg og marius igjen nå! Min E36 er nok ikke aktuell for salg på en GOOD stund! nå tenkte jeg YES, bilder fra happy! dette blir bra! MEN, ikke for å være frekk eller negativ, men har sett bedre bilder tatt av deg! noen var kule, men selv om du har etterredigert noen bilder, virket de fremdeles litt blassemen thumbsUP for skarphet og kule locations/vinkler... Dette med at bildene er "blasse" kan ha noe med at på noen bilder har jeg bevisst tonet ned fargene for å skape et litt de-saturated look da jeg synes dette er litt kult. En annen grunn, og kanskje en mer realistisk grunn, er at jeg sitter på skjermer som har FOR kraftige farger. Da vil jo resulatet bli feil uansett hva. Jeg har enda en GOD del bilder jeg kan redigere.. så jeg skal prøve og gi dem det lille ekstra med tanke på farge. Eller kanskje enklere.. tone ned fargen på laptopen jeg er stuck med nå. Men takk for tilbakemeldingen mysild, skal prøve å imponere deg med de neste bildene jeg legger ut! Glad folk kritiserer, ellers hadde det virket for lett og imponere dere Spørs litt på PC skjerm også da... har koblet til en ekstra full HD skjerm på min og ser forskjell på skjermene.For skarpe bilder har også lett for å bli støyende å se på med så mange detaljer som er med på disse bildene... som f.eks stein som viser all slags lys. Hadde bilen stått på svart asfalt mot en gafittevegg eller glassvegg, så er det bare å kjøre på... Skjermen har nok mye å si. Jeg ser jo at alt annet enn LCD som oftest viser blasse farger. De store tunge CRT skjermene begynner å vise sin alder.. har prøvd på en god pc skjerm, og en hd tv... ble litt bedre på hd tven, men manglet det "lille" ekstra...men du har fått deg en virkelig fin e36 BMW"entusiasten" Hehe takk. er flott, men er Happy som står for magien. Du sier HD TV, men tror ikke det gir det samme som en HD pc skjerm. Bakgrunnen på bildet helt øverst er med vilje gjort litt blassere i det grønne bak bare for å heve fram bilen. Er vel Mr Happy som bør ta over diskusjonen når jeg stort sett sitter i bakgrunnen og sier "tja og ha"... Som sagt tidligere er noen av bildene bevisst tonet ned med tanke på farge Men jeg skal ikke benekte at bildene jeg har tatt er for "blasse", siden det er endel som har kommentert dette så skal jeg sjekke opp i det. Vil jo at bildene skal bli like god som de har potensiale til å bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 hmmm... bilen er vel like fin om han tar bilder av den eller ikke? elelr er det mye PS på gang her? haha... ikke like mye PS som din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 hehe bare deg og marius igjen nå! Min E36 er nok ikke aktuell for salg på en GOOD stund! hehe:P det er bra;) frykter at jeg ikke kommer bak ratte på en bimmer igjen på en stund når jeg selger bilen min :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 hmmm... bilen er vel like fin om han tar bilder av den eller ikke? elelr er det mye PS på gang her? haha... ikke like mye PS som din det har jeg vel nå bevist at den ikke er mtp pokalen den er grei happy, fikk bare litt sånn, nei men, dette så ikke ut som happy sitt verk følelse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Ja ryktene går, men ikke alle i din favør... en annen ting... åssen får du tid til å ha 16.5 innlegg per dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Har sett bildene på 1080p hd sjerm, og de er bare helt knall . Blir ikke noe salg herfra heller. Må i alla fall få gitteret først , ser jo ut som det kommer til å ta tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Ja ryktene går, men ikke alle i din favør...en annen ting... åssen får du tid til å ha 16.5 innlegg per dag? ja, det vet jeg... mange som mener sin bil er best uansett... men utvendig vant han, og innvendig vant jeg... men som man så av poengsummer og slikt, så hadde han hatt klister, hadde han kommet rett bak, og endrebjarnes her på forumet var ikke forberedt på å stille engang, og han hadde kommet rett bak meg med klister han også... så var nok det som avgjorde... uansett, jeg reiste hen for å møte folk, ikke fordi jeg trodde jeg kom til å vinne noe som helst... men når folk ikke forstår hvordan concoursen fungerer, får de bare surmule... hmmm... jeg vet ikke... bare blir sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Har sett bildene på 1080p hd sjerm, og de er bare helt knall .Blir ikke noe salg herfra heller. Må i alla fall få gitteret først , ser jo ut som det kommer til å ta tid. Ja det jeg mener og... Useriøst av selger da... Kjølingen til bremsene bør vel heller ikke være umulig å oppdrive.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Alle bildene oppdatert i tråd med de nye skjerminnstillingene på laptopen jeg redigerer dem på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 DETTE VAR SAKER!! thumbs up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 DETTE VAR SAKER!!thumbs up det er bra å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Hva gjorde du egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Hva gjorde du egentlig? Var egentlig bare endel boost av contrast, saturation og vibrance, og litt curves. Jeg tonet ned innstillingene på laptopen til standard innstillingene (den stod på noe annet) og så bare redigerte jeg bildene til jeg var fornøyd med fargene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Oppdaterte førsteposten med et nytt bilde Nå er det leggetid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå