HappyHenke Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Fine frontlykter :whoa: De gjør jobben Ble mye bedre de bildene når du fikk skarpet dem opp en del. Føste gang jeg så dem var de veldig blasse, men lot være å kommentere det. Kom seg veldig nå Imponert over dama som stiller opp på bilder som skal legges på nett hehe Det er bra du synes det Ja hun er bare best Hun tok iniativet til bildene, og avgjørelsen om å legge bildene ut på nett var ikke vanskelig å ta. Bjerkis her inne hadde nemlig også hatt en photoshoot (les; iført damen en hvit topp og dynket henne i vann) Dermed våknet bitch-instinktet hos damen min, og fjorårets sexytime-photoshoot duell var et faktum! seriøst, lar du ho støtte seg på panseret? eller være borti det med buksa? Jeg lar kommentarene til de andre tale for seg selv.. Ånei kanskje det kommer en mikroskopisk ripe Ble veldig fine de nye bildene, spesielt det siste Takk for det Fine bilder Takk skal du ha hehe hvem er det på bildet da? damen hans lite erfaring med damer mysild? Jeg lo dette bilde var forøvrig smakfullt... ho holder på bilen, men vet at ho ikke skal klatre oppå som alle andre bil"babes" gjør (les; gatebiljentene) Takk for det. Jeg prøvde å holde det på en litt høyere standard enn gatebil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 likte dama eg:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 likte dama eg:) hehe Hehe hun er lett å like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Takk for det. Jeg prøvde å holde det på en litt høyere standard enn gatebil.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå