MrElg Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Noen her som har erfaring med kompressor til m70 motoren? Sjekket med ess, men de hadde ingen ferdige kit
Ellingsen B. Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Tipper det ikke finnes noen ferdige kit til M70 motor. Tror ikke heller ikke holdbarheten ville være noe å satse på..
E36Cab1 Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 Det finnest omtrent ingenting av oppgraderte deler eller komponenter slik som kompressor-kit til M70/73 ettersom det er omtrent ingen som trimmer med desse motorene desverre. Må isåfall lage braketter osv sjøl. Ellingsen B. Hvilken holdbarhet er det du tenker på ?
Ellingsen B. Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 Det finnest omtrent ingenting av oppgraderte deler eller komponenter slik som kompressor-kit til M70/73 ettersom det er omtrent ingen som trimmer med desse motorene desverre. Må isåfall lage braketter osv sjøl. Ellingsen B. Hvilken holdbarhet er det du tenker på ? M70 er ikke akkurat den mest solide motoren tenker jeg på. Montere et kompressorkit på en org M70 motor tror jeg ikke vil vare lenge før ting skjer.
S.Hafsmo Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 kanskje skrive litt specs til det bildet du akkurat la ut?
Superbeetle Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 Det finnest omtrent ingenting av oppgraderte deler eller komponenter slik som kompressor-kit til M70/73 ettersom det er omtrent ingen som trimmer med desse motorene desverre. Må isåfall lage braketter osv sjøl. Ellingsen B. Hvilken holdbarhet er det du tenker på ? M70 er ikke akkurat den mest solide motoren tenker jeg på. Montere et kompressorkit på en org M70 motor tror jeg ikke vil vare lenge før ting skjer. Tja...Kommer vel an på.. E30-Big kjørte vel org M70 med twinturbo en sesong og singelturbo nå uten å rase noe.. Han hadde vel 8-900hk også Men om det er noe å kjøre med til hverdags og i mange år vet jeg ikke.. Edit..: Bare må legge ut noen bilder, syntes denne bilen er HELT rå!! Bremset 814hk på bakhjulene ved 1.1bar og org innmat.. Turboen skal kunne maxe 1800hk
S.Hafsmo Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 hmm.. hadde man bare fått plass til det der i en 850.. den 850'n med komp kit som er bilde av der oppe ligger forresten til salgs på her. kompkit fra albrex.com. forferdelig finish på det kit'et der..
Ellingsen B. Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 den var vel ikke helt org den motoren han kjørte med. Uansett vært borti 5-7 E32 750r.. alle har hatt probs med et eller anna på motor..
E36Cab1 Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 M70 har faktisk en solid oppbygning,grei å overlade pga relativt lav kompresjon. Problema med desse motorane er som regel den kompliserte elektronikken(TBW osv..). Reint mekanisk virker den solid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå