EsrEveR Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 ØK: Turbo kit 535 e-34 M30 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsrEveR Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 a-dekk her inne selger komp kitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsrEveR Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 a-dekk her inne selger komp kitt link plz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 http://www.a-dekk.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsrEveR Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 http://www.a-dekk.no/ sweet. er det alt jeg trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 han har allt ja eller han kan skaffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsrEveR Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 han har allt ja eller han kan skaffe jeg har ikke peiling på turbo men på bmw kit og inne på m30 så står det Turbokit BMW - M30 Motor Det som følger med er: Turbo T34, med westagate Helstøpt manifold, med pakkininger til eksos og turbo. Oljeslanger fra og til turbo med flenser mm. Bensinregulator med trykkmåler (progresiv) med besinslanger og vakumslange og div slangeklemmer. Dumpventil, med flenser og pakkninger. Intercooler. Trykkrør rustfrie og polerte med silicon og klemmer. Prisen 15000 kr inkl mva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 trenger vel noen andre dyser og mulig en turbo chip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsrEveR Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 trenger vel noen andre dyser og mulig en turbo chip okay vet du hvor jeg får tak i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 han har ikke noe manifoild nei :S vert i snakk med han for en stund siden jeg..solgte netopp en turbomanifoild til m30 je..muligens selge den jeg bruker nå og bare tenke litt på det..mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 trenger vel noen andre dyser og mulig en turbo chip okay vet du hvor jeg får tak i det? ingen aning hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsrEveR Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Leter fortsatt etter et kit. brukt/nytt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsrEveR Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå