roysin Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 hvor lønner det seg å kjøpe ny turbo til min kjære bil?? turbo`n har takket for seg !! er vel vanlig fenomen på 320d? er 150hk 2003 mod! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 hvor lønner det seg å kjøpe ny turbo til min kjære bil??turbo`n har takket for seg !! er vel vanlig fenomen på 320d? er 150hk 2003 mod! jeg kjøpte min turbo i fra http://turboservice.no/ Har du sjekket om ikke ondingsfilter som er helt tett? vist den er det så er det nok den som har gjort at turboen har føri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 GIK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 hvor lønner det seg å kjøpe ny turbo til min kjære bil??turbo`n har takket for seg !! er vel vanlig fenomen på 320d? er 150hk 2003 mod! jeg kjøpte min turbo i fra http://turboservice.no/ Har du sjekket om ikke ondingsfilter som er helt tett? vist den er det så er det nok den som har gjort at turboen har føri skal ut å skrue nå. hvor mye betalte du for turbo?hva lønner det seg å bytte samtidig med turbo bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 jeg har nå demontert alt vasket ic og trykk rør og alt som var innsølt i olje , plus fjernet massa gammel dritt i innsugmanifoil. men ett spørsmål . den motorluftingsfilteret er det ikke noen filter der ? kun noen fjører og en membran og div ? har plukket den helt fra hverandre i dag og gjort den helt rein, men ikke funnet noe filter ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 da har du den ny typen. me oljeutskiller. får kun bare kjøp oljeutskiller no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 ok da trenger jeg ikke bytte den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 ok da trenger jeg ikke bytte den ? Jepp det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 flott penger spart . hehe hva slags olje anbefaler du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 flott penger spart . hehehva slags olje anbefaler du ? jeg selv kjører med valvoline Syn Power 5w-30 med interval på 10000km Bmw sine org interval syns jeg er alt for lang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 ok ! hvordan er den i forhold til f.eks castrol edge på pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 ok ! hvordan er den i forhold til f.eks castrol edge på pris ? pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå