Superbeetle Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Vurderer å selge eller bytte bort felgene mine da jeg stadig har lyst på noe nytt Ønsker helst å bytte dem i noen andre, men ikke mellomlegg fra min side. Felgene er ingen skader på, ingen vibrasjon under kjøring og fremstår som ganske strøkne tatt i betraktning at de ikke er nye. Dekkene er av merket Aurora og har sett sine bedre dager. Ene fordekket er skjev slitt og bakdekkene er litt slitt på midten pga høyt lufttrykk. Resten av mønsteret er 3-4mm, jeg hadde iallefall tenkt å bruke dem ut sesongen. Felger: Foran - 8.5*17 ET35, 235/40-17 Bak - 10*17 ET30, 245/40-17 Har også Tüv papirer på dem. Jeg har dem godkjent med disse dimensjonene på min E36. Er åpent for det meste av felger i innbytte, også 5-serie innpress men da ikke mer enn 9" bredde bak. Felger jeg har lyst på er: - Zito Titan - E34 M5 - Brock B1 - BBS Rc090 - BBS RC - BBS felger generelt - M5 parallell spoke(tror dem heter det) - E46 M3 replica(må være 19") - Alpina Felger jeg derimot ikke er interessert i er: - Sharif/Megawheels/budget felger - Felger med kromkant(må være polert alu/rustfritt stål isåfall) - Felger som er smalere enn 8" - Felger uten dekk - Felger som er mindre enn 17" And so on... Ser for meg en pris rundt 8000kr Ønsker helst ikke å sende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 hva snakker vi a pris isåfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 hva snakker vi a pris isåfall? Oppdatert førsteposten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 selger dem ikke uten dekk? må jo spørre:) og du vil helst ikke sende? er langt til bergen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 selger dem ikke uten dekk? må jo spørre:) og du vil helst ikke sende? er langt til bergen :/ Skal nok alltid bli enige om noe.. men tror ikke jeg evt senker prisen uten dekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 nei greit det. men du skal ikke nedover mot oslo i nermeste fremtid? har noen skrudde bbs hjul 17" om du vil bytte litt. 8"breie rundt om med 2 nye dekk og 2 brukte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 nei greit det. men du skal ikke nedover mot oslo i nermeste fremtid? har noen skrudde bbs hjul 17" om du vil bytte litt. 8"breie rundt om med 2 nye dekk og 2 brukte Ikke sånn egentlig Send gjerne bilder og litt info på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 PM'ed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 vil ha!<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Hvor mye må man valse for å få dem på? Kommer selvsagt an på senken, men med moderat senking bak (30mm +/-) Har BBS RC felger selv som jeg vil bytte ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Hadde de hatt rette innpresset så hadde eg vært meget interessert i å bytte de i Brock'ene mine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 Hvor mye må man valse for å få dem på? Kommer selvsagt an på senken, men med moderat senking bak (30mm +/-)Har BBS RC felger selv som jeg vil bytte ut Ingen valsing foran. Bak må du iallefall brette inn skjermkanten. Jeg har ikke valset så veldig mye mer enn det, men det subber litt oppi skjermen hos meg(40mm senk). Subbingen er der hvor skjermbuen slutter orginalt og går over i karosseriet. Om du skjønner tegningen Kan gjerne bytte i de felgene du har Hadde de hatt rette innpresset så hadde eg vært meget interessert i å bytte de i Brock'ene mine... 10-15mm spacer så er du vel i mål hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 fått pm'en? blir vi enige kan jeg evt da toget opp og hente felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 fått pm'en? blir vi enige kan jeg evt da toget opp og hente felgene Pm tilbake... litt sent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå