525i1991 Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Jeg og en kompiss var å henta bil til han i tønsberg tirsdag uka som var. rulla 139000 nå. strøken både innvendig og utvendig. M50B20 med vanos, 1996 mod. gamle eieren er på forumet såvidt jeg veit. planer fremover er angeleyes lykter, ikke noe biltema her i gården. noen cm lenger ned i front, skinninteriør matchende farge til bilen da dette er en induvidial med røde detaljer, lekkert! kommer sikkert flere bilder senere. Panser og bakluke kunne ha trengt ny lakk da det er litt utsatt for steinsprut. dere ser jeg er smart å sladder skilt etter det er nevnt i tråden, kan noen editte det bort? er ikke min bil:) kompissen min sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 er ikke det en m52 siden det er en 96 mod da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Er M52 motor i denne ja.. RH69798 modell E36, coupe, 320iM52. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Pen bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Få ut flere bilder. Det er ganske så lekkert med rød E36 coupe hvis bare lakken er godt holdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 godt mulig det er m52, husker ikke hvor påfyllingstoppa på toppdekselet var, det er eneste jeg kan om å skille m50 og m52 visuelt ovenifra^^. flere bilder kommer når sola kommer:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Hehe. Gamle til Kristian detta. Jeg som bytta clutch på denne. Denne bilen er utrolig strøken. Hehe. Han dere henta den av turte ikke fortelle meg at han hadde solgt den, for jeg ville ha den. Så gratulerer masse men en kjempefin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Meget pen bil det der, hiv på M3 fanger bak, så blir den enda penerre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Pen bil det der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 m3 fangere er planer etter det som er lista opp. ja han fortalte det at ingen viste om at den ble solgt. han var på gråten da vi dro.. meget strøken bil, verdt hver eneste krone! og helt seriøst den beste bilen jeg har kjørt noen gang. (bedre enn familiens 06 V50) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Se her var det en tråd om den også jo Ikke sett den før nå. Min gamle bil dette. Savner den pr dags dato (vel 8mnd siden jeg solgte). Dønn strøken bil. Ikke noe tull. Eneste er vel at jeg ikke helt skjønner at jeg valgte det effekt-anlegget Men er pen lyd da Flott bil, som jeg har lagt mye tid og penger i nye eier har vel kanskje fått lappen også nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Pen coupe dette Men han burde få ut det røde innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Nydelig bil! Hvordan er den i lakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Fant et bilde av hvordan den så ut etter at jeg kjøpte den.. Syns igrunn den var pen da den var helt original som på bilde også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Du har veldig god smak av styling Kristian :wink Skulle kanskje vært litt lavere foran bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå