BreitBau Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Ser ikke ut til at noen i arr.kom. for Rudskogen neste helg svarer på mitt relativt enkle spørsmål. Lager derfor en ny tråd for å være sikker på at de ser det.. Kan jeg få ett enkelt svar, siden det er premieutdeling på Søndag, er det utstilling på søndag? Eller er det utstilling lørdag OG søndag, eller er det utstilling lørdag med premie søndag.. Det sier seg forsåvidt selv, men er flere som lurer i.o.m. at utstillingen på Våler var lørdag, og det virker rart for meg å skulle legge utstillingen til en søndag, da det sikkert er folk som skal i konf o.l. I såfall må jeg få begrunnet hvorfor utstillingen er lagt til søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 ingen her inne som hvet dette altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Foreslår å legge inn en tråd på bmwccn sitt fora, siden det er bmwccn som arrangerer dette. Jeg kunne laget en tråd med henvisninger hit, men for ryddighetens skyld, så syntes jeg du kan lage en tråd på www.bmwccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Sånn nå har jeg laget en post der med det breitbau spør etter her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Utstillingen er søndag med premiering søndag kl 14.00. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 synd, men jeg kommer hvertfall lørdag og "stiller ut" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 why? Mener det var en litt tåpelig vri, menmen!! Er nå der på lørdag også jeg så... Er det no peoples choice premiering på lørdag ell? Vil jo være på lørdag det er mye folk der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 fordi jeg kan ikke søndag grunnet dåp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 fordi jeg kan ikke søndag grunnet dåp... hehe, var ikke deg jeg skrev why til.. hehe!! Var egentlig til utstillng på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Får lage vår egen utstilling på lørdag tror jeg, vinneren skal få en is av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 deal! da starter vi egen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Herlig vetu03 Også en is da Bra innitiativ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 D er det svart på CCN.. De har bestilt ett ekstra sett med pokaler og det blir utstilling BEGGE dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 nice, ikke at jeg kan stikke av med en uansett men hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 det er nice... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå