mAZE Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Kan jo høre, 94mod Golf TDK? Dessverre ikke STV, men er jo diesel. En av to kriterier.
andreee Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 Arh er egentligt etter stv da siden jeg har hund .. Hmm men hva deal hadde du tenkt da? skal hente den fra service i skrivende stund andré
mAZE Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Nei, si det.. 90000,- imellom f.eks? Helt grei A til B bil som bruker lite drivstoff.
andreee Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Skrevet Juli 25, 2009 Kan ikke du sende meg litt info og bilder av golfen ? mvh andré
bmwkizn Skrevet Juli 25, 2009 Skrevet Juli 25, 2009 hvordan er det å re in denne som camper? får man problemer om man blir stoppet? altså bare to seter fram, og seng\sofa kjøleskap baki Da må den omklassifiseres tror ikke det er så sinnsykt dyrt så lenge du ikke skal ha flere sitteplasser har du skulle omklassifisert den som 5 seter hadde det blitt noe annet
andreee Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Skrevet Juli 25, 2009 Ah Okay .. daså! er ikke noe jeg har så mye peil på så vil ikke utale meg noe mer om det, du kunne tatt en tlf til veivesenet .. Luffi 88 Ja det kommer jeg har ikke fått montert de enda ! Travelt om dagene og reiser til hellas på mandag. mvh
andreee Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 Bumper denne nå da ting har ordna seg osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå