Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hele bilen selges i deler! bare å spørre vis du trenger noe :)

bilen har aircondition. kmstand 270 000. motor er solgt. har automat kasse ennå.

ta kontakt vis du trenger noe. tlf: 95076440

olrroddxc9rwiaer80x0.jpg

f5k4to1p2l99igd1p3a0.jpg

m3n0x0e3v5fiokhrj63c.jpg

kyzeoatw8ins98gccsdz.jpg

woubdnq35kx7daty2y1e.jpg

4bdtm32djbkp6efyiw7z.jpg

Skrevet

Hvordan er bremsene på bilen? Bilen min rister litt av og til, så jeg tror det er enten bremseklossene eller skivene som begynner å bli veldig slitte.

Synes den er litt seig når man bremser vanlig med den også.

Pris for dette i så fall?

Skrevet
Hvordan er bremsene på bilen? Bilen min rister litt av og til, så jeg tror det er enten bremseklossene eller skivene som begynner å bli veldig slitte.

ja min er også sån at den kan riste litte gran noen ganger. Kan det være bremser mener du??

Skrevet

ja min er også sån at den kan riste litte gran noen ganger. Kan det være bremser mener du??

jeg har mistanke om det, siden bremsene var bedre da jeg kjøpte bilen for litt siden. har også fått høre at det kan være gammel bremsevæske som gjør at de er seige.

en kamerat av meg hadde problemer selv med seige bremser. han skiftet bremseklosser, og skivene hadde et tykt lag med rust på seg (på kanten rundt om,tror jeg det var han hadde).

Eventuelt kan vel dette sjekkes opp før man eventuelt går inn for å kjøpe noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...