Lokketor Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 hele bilen selges i deler! bare å spørre vis du trenger noe bilen har aircondition. kmstand 270 000. motor er solgt. har automat kasse ennå. ta kontakt vis du trenger noe. tlf: 95076440
opeth84 Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Hvordan er bremsene på bilen? Bilen min rister litt av og til, så jeg tror det er enten bremseklossene eller skivene som begynner å bli veldig slitte. Synes den er litt seig når man bremser vanlig med den også. Pris for dette i så fall?
T.Solheim Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 Hei. Skulle gjerne hatt bærearmen bak på venstresiden. Hvis hjullager og navet er i grei stand. Ca pris? Kan komme å demontere selv.
eXclusive Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 Hvordan er bremsene på bilen? Bilen min rister litt av og til, så jeg tror det er enten bremseklossene eller skivene som begynner å bli veldig slitte.Synes den er litt seig når man bremser vanlig med den også. Pris for dette i så fall? ja min er også sån at den kan riste litte gran noen ganger. Kan det være bremser mener du??
opeth84 Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 Hvordan er bremsene på bilen? Bilen min rister litt av og til, så jeg tror det er enten bremseklossene eller skivene som begynner å bli veldig slitte.Synes den er litt seig når man bremser vanlig med den også. Pris for dette i så fall? ja min er også sån at den kan riste litte gran noen ganger. Kan det være bremser mener du?? jeg har mistanke om det, siden bremsene var bedre da jeg kjøpte bilen for litt siden. har også fått høre at det kan være gammel bremsevæske som gjør at de er seige. en kamerat av meg hadde problemer selv med seige bremser. han skiftet bremseklosser, og skivene hadde et tykt lag med rust på seg (på kanten rundt om,tror jeg det var han hadde). Eventuelt kan vel dette sjekkes opp før man eventuelt går inn for å kjøpe noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå