bentroh Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Rondell 17" med polert alu kant, boltsirkelen er: 5-120 selges eller byttes... alt av innteresser. det er 225/45-17" ET35, 2 nesten helt nye continental hjul, så skal jeg finne noen gode dekk og sette på de 2 andre felgene. felgene er minimalt med skade i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Mer info? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Bilder og info takk . Et og bredde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Dette er vel Rondell #53 7.5*17 ET41.. Like som M countur felgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bentroh Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 er ikke sikker på hvor brei de er å er ikke sikker på innpresset heller men ska skjekke det i mårra. for jag fikk felgene i dag i innbytte på noen larzon 20" som jeg hadde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bentroh Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 pris har æ egentli ikke helt bestemt mæ før menn første me 4-5000 ska få de.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 hvor i værden befinner dem felgene seg hend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bentroh Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 jeg bor i narvik viss du vet hvor det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå