E36Cab1 Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Har du bakstilling enda? Er dette fra 3.6 eller 3.8? Km stand og årsmodell samt tilstand? Ser årsmodell er '92 men det andre eg lurte på
snp Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Skrevet Juni 3, 2009 Har du bakstilling enda? Er dette fra 3.6 eller 3.8? Km stand og årsmodell samt tilstand? Ser årsmodell er '92 men det andre eg lurte på den er nok mest sansynelig solgt i dag. men den er fra en uannsett fra en 3.6, km stand er jeg ikke sikker på egentlig, heller ikke tilstand. men den ser helt ok ut.
Silverboy Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 Er interessert i nav / medbringer / spindel fra bakstilling om du skulle få det for deg å selge dette løst
snp Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Skrevet Juni 3, 2009 Er interessert i nav / medbringer / spindel fra bakstilling om du skulle få det for deg å selge dette løst hele bakstillingen ble solgt for noen timer siden desverre
snp Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 ett lyst m5/sportskinn intereør slitt da men .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå