kingbigz Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Hei. eg har ein bmw e39, med ein stygg lyd grunna løs innmat i katalysator. Må derfor kjøpe en ny. Er det noen som har prøvd biltema sine modeltilpassa katalysatorar? Ser at dette blir eit mykje billigare alternativ enn å kjøpe frå bmw-butikk! skal på eu-godkjenning nå snart, så dette må fiksast ganske kjapt. håper på rask tilbakemelding!
kingbigz Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 Ingen som har noen formening om dette !?
Ballder Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Ser ikke noen grunn til og ikke kjøpe den, men selv ville jeg rensket ut innmaten i orginalen og kjørt med den.
kingbigz Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 blir ikke lyden stygg då også da? og korleis kjem dette å gi utslag på testane på eu-godkjenninga?
2mMy Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 må nok beholde innmaten for å få noe effekt fra katalyseringa.. Så det vil nok slå negativt ut på en eu kontroll gitt!
Lars89 Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Av egen erfaring vet jeg at dette gir både stygg lyd (hul) og problemer med å stå på avgasskravene. Den fra Biltema er sikkert helt kurant
Hauso Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 hvordan er ulyden i bilen din? tror også jeg har laus innmat i katalysatoren. på 2k, kommer det er stygg raslelyd. har lokalisert den til eksosen, så er sikker på at det er fra katalysatoren. kom riktignok igjennom avgasskravene med den, men det får hele bilen til å virke enda skrallere:P skrallelyd pluss tikking er for mye av det "gode"
Knut O E61 Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Jeg skiftet katalysator hos Svendsen eksos for noen år siden. Den funket fint. Husker ikke prisen, men tror det var ca halvparten av original.
Breitling Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Biltema sine katter er helt greie. Hadde samme problemet som trådstarter med raslelyder på IS´n min. Fikk sveisa på katta fra biltema og alt ble bare velstand........men, banekjøring liker de ikke....etter 10 runder på ACR så var innmaten løs igjen......sveisa på en ny (igjen), og den varte så lenge jeg hadde bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå