PenguiN- Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Hvor får jeg kjøpt en rimelig og grei polerings maskin? er det veldig WOW kontra for hånd? bruker å vaske bilen og bruker deretter autoglym poleringsmiddel, lakken blir glatt og blank men ikke helt fri for små vaskeriper osv..? (gjerne url til forskjellige 3-4-500,-) polerings maskiner? http://www.mobilsentrum.no/product.asp? ... 1227193216 Fant den der, den var jo latterlig billig, men spørs om den er bra nok til mitt bruk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 ingen som har en rimelig polerings maskin som fungerer bra uten å vekke hele nabolaget ELLER å riste henda av deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MatsBuer Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Den du viste bilde av ser ut som biltema sin, du kommer til å klø i hendene av ristingen den gir fra seg. Ikke funker den under press heller, da bare dør den. Angående poleringen så burde du gå over med clay føre du polerer, den fjerner en hel del dritt du ikke var klar over fortsatt satt i lakken din. Hvis du ikke fjerner dette blir bare dritten med på en sinnsyk tur rundt i lakken din. anbefaler deg å lese litt på http://www.detailersclub.no/ der finner du all den informasjonen du måtte ønske også er det bare hyggelige folk der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16725967 Hva med den? er jo 1000W mer om det har noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Siden de ikke skriver no om det går jeg ut i fra at det er en roterende maskin. Uten at jeg er no ekspert, så har jeg skjønt det sånn att den kan gjøre mer skade enn en DA(Dual Action?) maskin i "nybegynner hender". Men som MatsBuer sier, hør med gutta på detailersclub.no. DE er eksperter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 bruk den fra tema og noen GODE puter fra scandicshine! funker fjell... bare lær å bruke maskinene litt før du gyver løs på coupeen pingu å starte og stoppe maskinene på bilen, er det første du bare bør lære deg hehe... jobb med den på lave turtall, og du føler du har kontroll... så kan du justere opp litt, og legge på litt mer trykk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Den første du linket til, må du ikkje kjøpa! Biltema har ein roterende til 499,- Den er ok til å væra nybegynnermaskin. Eg har same maskin, men eg har kjøpt den på Jernia. Bakplata er litt stor, so eg har kjøpt 2 mindre. So må du ha skikkelige pads og poleringsmidler. (eg har Menzerna og Meguair`s MG serien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 www.gasolin.no har polermaskin med regulerbart turtall..og mye anna nips og kjekt og ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Todleif, er det en slik som rister så mye at tenna faller ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Todleif, er det en slik som rister så mye at tenna faller ut ? Nei, det er ikkje ein sånn maskin. Eg klarer ikkje å linke til biltema sine sider. So du får søke på polermaskin. Da får du fram maskina. Men hugs at du må bruke ein del kroner på pads og poleringsmidler for å få lakken bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 fikk en test dette i måndens motor blad, der var den til biltema nr 2 den med 2 puter. når det gjelder W så gjelder det og ha lavest mulig pga det blir bedre resultat og poleringsmidelet ikke skal sprute av, husker ikke test vinneren i den testen men kan finne ut av det i kveld. her dele nummeret til biltema sin : 17-088 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 todleif kan du være så snill å finne en link ? evt ett bilde eller serienummer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Her er maskinen fra Biltema som kom godt ut i testen til bladet Motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 bruk den fra tema og noen GODE puter fra scandicshine!funker fjell... bare lær å bruke maskinene litt før du gyver løs på coupeen pingu å starte og stoppe maskinene på bilen, er det første du bare bør lære deg hehe... jobb med den på lave turtall, og du føler du har kontroll... så kan du justere opp litt, og legge på litt mer trykk... som sagt, maskinen er god, men du må kjøpe bedre puter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Har en slik som på bilde over, men fra cotech. Fungerer myye bedre enn den med en stor pad. Har også en "vinkelkutter" maskin men den er jeg for amatør til å bruke. De med to små pad er enkel i bruk, rister ikke så voldsomt og gir et bra resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå