plexxipuz Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 tenkte å senke min 318is e36 men lurte litt på hva som er pent? orker heller ikke noe subbing=P har på 215/45/17" skal nok gå over til 18" ettervært er litt usikker på hvem ET jeg har også men ville 40/20 senk være noe synlig neste? hva syntes dere jeg burde ?
bmwkizn Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 is,n er jo senket litt originalt..Men jeg hadde ville prøvd med 40 fjærer fram å sett hvordan den har blitt da coupe,n er fin med litt "stuk"
Mexos Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 is,n er jo senket litt originalt..Men jeg hadde ville prøvd med 40 fjærer fram å sett hvordan den har blitt da coupe,n er fin med litt "stuk" Den er vel kun det dersom den har m-tech understell. Jeg hadde 40/30 på min is og det var fin høyde Kunne alltids vært litt lavere, men da hadde den ikke vært like kjørbar, og sjansene for rubbing hadde økt.
plexxipuz Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 okei=) noen som har noen bra tips hvor jeg får kjøpt billige fjærer ? hehe bare det er med TUV papirer=)?
///Mysild Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 30/30 senk perfekt senk!!!! 'da har vi to vidt forskjellige oppfatninger av hva som er perfekt! med 30/30 blir den jo fin bak, mens foran må dne ned 30mm til for å få samme hjulbue til dekk forhold... vil tippe at den sitter godt på ræva da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå