pewny Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 ja har vært i fredrikstad med bilen i helga. gikk utrolig fint. ikke noe ulyder eller noe... bruker ikke vann eller olje , men går med litt bensin når du tråker på litt. stor fornøyd med bilen , så hvis ingen vil ha den så tar jeg den selv;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 bump selges til h.b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 I projektet ditt så står det at du har planer om å lakkere osv. Du har lakkert? om du ikke har gjort det, så har jeg mulighet til å gjøre det om jeg kjøper. Er det noe mere rust på den? Er den Eu-godkjent nå? : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 jeg har lakkert kanalene, pga de er sveist og sparklet. det er det eneste jeg har lakkert. skulle lakkert skjermbuen også. men har ikek gjort det enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 det er litt på hjulbuene med ikke noe farlig . den er ikek eu enda. men hvis evt kjøper vil ha den eu ok så gjør jeg det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 bilde ble tatt i helga . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 tar du bilder av rusta for meg? :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Kimmern Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 15.000 er mitt bud pm meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 blir ikke solgt for 15 tusen. kostet på den 6-7tusen siste mndene så vil ha litt valuta for penga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg