bmw321 Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Har en e30 325/327 1986 ståenes med komplett turbokit med oppgradert motor fra tidligere eiger. Alle turbodelene er kjøpt i år. Oljekjøler Grenrør (Nypris 2000kr) Raceland (Lett) turbo (Nypris 3500++) Type: Garrett T3 - T4 Intercooler (God for 400 hk) med slanger rør (Ny pris 3400) (komplett løsning som kjøler bra og funker!) Eksos (Hjemmesveiset med diselstuss) Komplett blokk med nye simeringer med diselveiv (2,7 l), Topp med sveiset kjølekanaler for å forsterke og øke holdbarheten. Spesialstempel som tåler juling. Det følger også med stålpakning. Mye gromdeler her, forgie eiger brukte mye penger på deler. Diselveiv koster !!! Motoren er dekompet... Sendte toppen til trykktest for å finne ut om den er ok, og der var ingen antydning til lekasje!, litt slitte ventiler, ellers helt fin... Alt er montert og i bruk på bilen... Må bytte toppakning! Alt samlet: 12000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 bilder av grenerør og eksos, pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 ja,legg ut bilder av turbokitet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw321 Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 skal få tatt noen bilder i morgen etter jobb. Eksos er litt overflate rust på, men er ingen frieksos av det. Fin og blank stuss Grenrør er helt nytt og rustfritt! Men vil som nevnt over selge dette komplett. Tenkte meg en pris rundt 15 - 16000 for hele pakken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw321 Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Skal ha for toppen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Hvilken turbo og grenrør er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw321 Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Beklager folkens, har jobbet 14 timer dagen den siste uken. Bilder og navn på deler kommer i morgen! Hadde jeg hatt bilen her, så hadde jeg fikkset det nå, men er på jobb i natt :/ Turboen er Kina og grenrøret er et kjøpt på ebay, det er alt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Da har du betalt mye for en kina turbo om ny pris er 10000kr++ Ganske mye for grenrøret også faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw321 Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2009 va det jeg fikk oppgitt av en kompis kan godt hende at det ikke stemmer, det vet jeg ærlig talt ikke. Turboen er hvertfall en Garat T3-T4 og grenrøret er Raceland / Type LETT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw321 Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Bilder lagt ut, kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 hvor bor du? bilde av coolern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw321 Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Har ikke bilde av den dessverre. Holder til i Ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Hvor mye for den evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå