Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettop kjøpt meg en 2005 E87 120D. Bilen går som bare det, men har likevel lyst til å "chippe" :)

Har trålt rundt på forumet her og funnet ut at Hartge og ACS anbefales når det komme til chiptrimming. Problemet her er at det koster ca 20.000,- å chippe bilen hos henholdsvis Hartge og ACS og dette skyldes nok at man beholder nybilgarantien, som jeg i utgangspunktet ikke har (tysk importert)

Mange her nevner da ESS Tuning som et godt alternativ, så jeg lurer derfor på om noen har erfaringer, god eller dårlige, med ESS Tuning?

Er også åpen for andre seriøse forslag.

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ESS Tuning er et seriøst selskap med mye kompetanse. Nå vet ikke jeg hvordan prisen er hos dem, men jeg vill hørt med Norman hos trimchip.no også. Han har mye kunnskap om chiping av BMW diesel...

Skrevet

Har ingen erfaring av dem men i følge de som har hatt det har jeg hørt de er blandt de beste av de beste.

Skrevet

Takk for kjappe svar!

Prisen for "steg 1" som gir 200 HK og 450 NM er 6500,- inkl mva. Er vel en ganske vanlig pris tror jeg?

Har også fått inntrykk av at ESS er seriøse, men alltid greit å høre hva andre mener:)

Skrevet

Jeg kjenner flere som har chippet og kjøpt kompressor fra ESS og alle har vært svært fornøyd med både produkt og service! Er oppe til vurdering å ta en tur dit selv..:)

Skrevet

Ja Ess får skryt på forum både i usa og tyskland,så ingen tvil om kompetansen.Godt gjort når man ligger uti skogen i Aremark som ellers bare er kjent gjennom Farmen på tv.

Skrevet

Du har 2års garanti på import. Min er import og garantien er god for det.

Min fikk i går oppgradering med AC Schnitzer tuningboks og det kan jeg anbefale!!! :)

• 4 weeks later...
Skrevet

Fabrikksgarantien hadde vært ute for lenge siden selv om det var en bil kjøpt i Norge. Den er bare usle to år. Du har ikke de fem som du får på forbrukerkjøpsloven, men de ville jo snart vært ute de og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...