Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gasspjeld i lukket stilling når du blåser? Går sikkert rett i veivhusutluftninga og inn i oljesystemet på motoren.

var lukket gasspjeld ja, mener å huske at jeg prøvde med å gi gass å samtidig jeg..men ikke sikker.. vet at d bobler om spjeldet er lukket iallefall

Skrevet
Gasspjeld i lukket stilling når du blåser? Går sikkert rett i veivhusutluftninga og inn i oljesystemet på motoren.

var lukket gasspjeld ja, mener å huske at jeg prøvde med å gi gass å samtidig jeg..men ikke sikker.. vet at d bobler om spjeldet er lukket iallefall

men veivhusluftinga er blendet under innsugman og catctank er montert med et lite filter,så...

Skrevet

Da skal det gå rett inn i forbrenningskammeret. Kan ha noen dårlige ringer evnt. styringer/tetninger. Da det bobler i bunnpanna høres det jo ut som stempelringene er ferdig.

Skrevet

Innsuget har ingen forbindelse med veivhuset?

Og hvor har du trykktestet? I sylindrene med ventiler lukket eller bare inn innsug/trykkrør?

Kompresjonstest sier jo at grunnmotoren er ok,så du må nok bare kople slanger etc slik de skal være.

Skrevet

Det du bør gjøre er å sette motoren i ØD med alle ventiler lukket. Så trykksetter du gjennom tennplugg hullet. Skaff gjerne en skikkelig lekkasjetester. Høres jo egentlig ikke ut som det er så mye vits, med tanke på at du sier du ikke sliter med oljeforbruk eller motoren mekanisk ellers og at det er vel motorstyringa som gir deg problemer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...