Zeep Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 sitter en underlig oljetank på bimmern som jeg ikke har sett på noen andre sin heller.. bmw oslo visste ikke hva den var til og heller ikke Brages i Ålesund visste no
Mpowerman Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Ut i fra plasseringa så kan det jo bare være en ting... Blinklysolje
AuroraDriver Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Kunne vært greit med bedre lys og markering på det område du spør om.
S.Arnesen Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 emh... nei? vi ser at du har endret innlegget etter at "Hylle" påpekte at bildet manglet... Så det er kanskje litt dumt å være så påståelig. Jeg så også at bildet manglet istad...
Zeep Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 DEt er den svarte plastbalja med rødt lokk. øverste bilde.. sitter punpe på den.. å går ett rør til der du peiler olja.... litt flere t-skjeer?
Richirich Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 kanskje det bare er en oljetank som fyller når det trengs ?
Zeep Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Skrevet Juni 3, 2009 servo nei? håhå det skal jeg love det ikke er på den
jensemann23 Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 jeg tror det er ekspansjonstank for turboundertrykk:)
Bmw_325i_ Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 kanskje det er montert kanne til "spillolje" å pumper med dyser ned på bakhjula
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå