jensemann23 Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Løsna bærearmene i forkant og byttet foringer (bak), pga abnorm dekkslitasje. Jeg var på 4-hjulskontroll i februar. Nå satte jeg på plass bærearmene og justerte slik at skruene var på samme plass som sist, så godt det lot seg gjøre med øyemål og å se på hvor boltene hadde sittet (rust/skitt) Er dette bra nok, eller bør jeg på ny kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Hvis 4-hjulskontrollen var med slitene foringer er sannsynligheten stor for at hjulstillingen nå er feil. Jeg ville kostet på meg en ny kontroll... Koster mindre enn 2 nye dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Hvis 4-hjulskontrollen var med slitene foringer er sannsynligheten stor for at hjulstillingen nå er feil. Jeg ville kostet på meg en ny kontroll... Koster mindre enn 2 nye dekk. +1 det heter vell at man skal ta 4-hjulskontroll etter bytte av foringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 skulle vel egentlig bytta traversforinger med det samme da.. men det er endel jobb tror jeg.. De er ikke utslitt, men hadde vært digg med "ny bil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 ALTID noe man burde ha bytta Edit: fikk for meg at du hadde e39, men det har du jo ikke Innlegget er derfor slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå