klodrik123 Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 BMW E34 DELER (94mod) vingen er solgt.. orginale ytterlykter bake motorfester for å få 3,5l i e34 (m30) alu flexi slange. 2stk vindussveiver fremre del av midtkonsoll og hanskerom i blått,helt og pent ebc turbogroove bremseskiver fra 535, passer alle fra 518 til 535 selger også hjernen fra denne bilen da jeg har bygd om til tds selges høystbydebde FRAKT kommer i tillleg
klodrik123 Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Skrevet Juni 3, 2009 den er nå solgt,, har komplette bremser rundtom, tror klosser og skiver er i bra stand. kan ordne bilder under monteringa av nye..
eXclusive Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 hva skal du ha for baklyktene og eventuelt front lyktene?? og i hvilket fylke bor du?? ^^
opeth84 Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Hei! Jeg har en e34 sedan med seige bremser. Av og til rister bilen,noe jeg tror er pga bremsene. Tror ristinga kommer fremme på høyresiden. Tror du jeg trenger komplette nye bremser med kalipere,skiver osv.? Pris for dine og griper de godt?
klodrik123 Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Skrevet Juni 20, 2009 hva skal du ha for baklyktene og eventuelt front lyktene?? og i hvilket fylke bor du?? ^^ bor v kristiansund gi bud + frakt
klodrik123 Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Skrevet Juni 20, 2009 Hei!Jeg har en e34 sedan med seige bremser. Av og til rister bilen,noe jeg tror er pga bremsene. Tror ristinga kommer fremme på høyresiden. Tror du jeg trenger komplette nye bremser med kalipere,skiver osv.? Pris for dine og griper de godt? ristinga kan jo nkomme av et gåent endeledd, eller skeive bremse skiver.. rister det foran eller bak? en spesiell side? er ikke sikkert du trenger bytte alt. hvilken motor har du? v tanke på bremsene jeg tenker
opeth84 Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Hei!Jeg har en e34 sedan med seige bremser. Av og til rister bilen,noe jeg tror er pga bremsene. Tror ristinga kommer fremme på høyresiden. Tror du jeg trenger komplette nye bremser med kalipere,skiver osv.? Pris for dine og griper de godt? ristinga kan jo nkomme av et gåent endeledd, eller skeive bremse skiver.. rister det foran eller bak? en spesiell side? er ikke sikkert du trenger bytte alt. hvilken motor har du? v tanke på bremsene jeg tenker Så vidt jeg forstår, kjennes det ut som ristinga kommer fra høyre side,fremme. Det kommer noe lyd når jeg svinger med hjulene, en svak gnisselyd. Har 2.0 literen med 24 ventiler.
klodrik123 Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Skrevet Juni 20, 2009 sikkert kast i den ene skiva foran sikkert.. da trenger du strengt tatt bare bytte den, men fordel å bytte begge foran for å få det likt.. er usikker på hvor stor oppgradering dette blir.. noen som vet? om det er samme eller om dette er større?
opeth84 Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 sikkert kast i den ene skiva foran sikkert..da trenger du strengt tatt bare bytte den, men fordel å bytte begge foran for å få det likt.. er usikker på hvor stor oppgradering dette blir.. noen som vet? om det er samme eller om dette er større? Det kan ikke være bremseklossene som er problemet da? Du mener det muligens kan være nok å bytte kun skivene fremme?
klodrik123 Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Skrevet Juni 20, 2009 du må nesten ta av hjulet og se hvordan ting ser ut.. er ganske mange småting det kan være.. og da er det dumt å bytte masse unødvendige deler
opeth84 Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 du må nesten ta av hjulet og se hvordan ting ser ut..er ganske mange småting det kan være.. og da er det dumt å bytte masse unødvendige deler Skjønner. Tusen takk for hjelpen!
klodrik123 Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Skrevet Juni 20, 2009 bare hyggelig. håper det var til noe hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå