Tor e46 Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Heisann folkens! tenkte jeg skulle legge ut litt bilder av bilen min for og få litt tilbakemeldinger fra andre entusiaster her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Pen bil. Skikkelig clean! Få på senk, M3-flipp og blank eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 må vel ta bilder inni også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor e46 Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Flere bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foo Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Gjør minst mulig Bilen ser veldig bra ut og felgene passer bilen godt. Er det m-understell på denne? Har godt av å få litt senk, men IKKE overdriv. Ellers er det beste tipset fra meg å holde den blank og ren! Det begynner å gå endel E46 i Ålesund med masse lepper, spoilere og annet. Mye er tøft, men jeg mener det fort blir for mye også. Smak og behag ... Har du mere info om bilen? Km-stand, interiør, ekstrautstyr...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor e46 Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Lurer på om jeg skal få meg effektanlegg, komp fra motor med sportskatter. Er dette lurt får motoren "riktig" motstand? ellers kommer bilen til og oppgraderes litt etter litt etter lommeboka. Nå skal den først på storservice og bytte div andre deler. Dette er en bil som skal stelles godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 automat eller manuell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor e46 Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Bilen har følgende utstyr: Sportsunderstell (ikke mtech desverre) Sportsseter i alicantre stoff tror jeg det het Aut klima Aircondition Antispinn Xenon nær/grøft El. Soltak El. just.speil El. vinduer x 4 Fjernst./Sentrallås Galv. karosseri Kjørecomputer Xenonlys M3 speil M3 18" felger Proft sota ruter Også er det byttet div lys rundt på bilen har vurdert MtechII fangere på den, men kommer til å beholde den så "ren" å orginal som mulig tenker jeg. Planene blir å bytte ut høytalere til noe bedre å få på effektanlegg å mulig KN filter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor e46 Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Seff Manuel!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Pen bil, cleant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 flott bil, senk den litt, så har du en clean and mean bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor e46 Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Hvor mye burde jeg senke den? Bilen må kunne være nogenlunde praktisk å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 55/35 ca er veldig pent på E46, men må jo ta litt hensyn når du kjører. 40/20 e.l er helt greit, men du vil sannsynligvis ville ha mer etter en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Kan skrive under på at 40mm senk foran er akkurat litt for lite, og skal du ha mer en 40 anbefales også å bytte dempere. Du får justerbart senkesett på GSbildeler for 4300kr nå på kampanje, vurderer å handle et slikt selv! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor e46 Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Da var mellomstykket på eksosen bestillt. Blir strakt rør også blir det Eisenmann bakpotte ettervært, skal også kjøpe senke fjører av en kompis som det er 40-35 senk på. Blir godt med litt mer lyd, nå er bilen så stille at jeg må bruke spedometeret for å "se" hvor høyt turtall jeg har..! Noen som har noen meninger om spacere, hvor tjukke burde jeg ha? Vil bare fylle hjulbuene litt mer uten å ødelegge bilens kjøreegenskaper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå