Gå til innhold

Min nye BMW 320 e46 99mod

Share

Anbefalte innlegg

Gjør minst mulig :wink:

Bilen ser veldig bra ut og felgene passer bilen godt.

Er det m-understell på denne? Har godt av å få litt senk, men IKKE overdriv. Ellers er det beste tipset fra meg å holde den blank og ren! 8)

Det begynner å gå endel E46 i Ålesund med masse lepper, spoilere og annet. Mye er tøft, men jeg mener det fort blir for mye også. Smak og behag ...

Har du mere info om bilen? Km-stand, interiør, ekstrautstyr...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal få meg effektanlegg, komp fra motor med sportskatter. Er dette lurt får motoren "riktig" motstand? ellers kommer bilen til og oppgraderes litt etter litt etter lommeboka.

Nå skal den først på storservice og bytte div andre deler. Dette er en bil som skal stelles godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har følgende utstyr:

Sportsunderstell (ikke mtech desverre)

Sportsseter i alicantre stoff tror jeg det het

Aut klima

Aircondition

Antispinn

Xenon nær/grøft

El. Soltak

El. just.speil

El. vinduer x 4

Fjernst./Sentrallås

Galv. karosseri

Kjørecomputer

Xenonlys

M3 speil

M3 18" felger

Proft sota ruter

Også er det byttet div lys rundt på bilen

har vurdert MtechII fangere på den, men kommer til å beholde den så "ren" å orginal som mulig tenker jeg.

Planene blir å bytte ut høytalere til noe bedre å få på effektanlegg å mulig KN filter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan skrive under på at 40mm senk foran er akkurat litt for lite, og skal du ha mer en 40 anbefales også å bytte dempere. Du får justerbart senkesett på GSbildeler for 4300kr nå på kampanje, vurderer å handle et slikt selv! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var mellomstykket på eksosen bestillt.

Blir strakt rør også blir det Eisenmann bakpotte ettervært, skal også kjøpe senke fjører av en kompis som det er 40-35 senk på. Blir godt med litt mer lyd, nå er bilen så stille at jeg må bruke spedometeret for å "se" hvor høyt turtall jeg har..! :oops:

Noen som har noen meninger om spacere, hvor tjukke burde jeg ha? Vil bare fylle hjulbuene litt mer uten å ødelegge bilens kjøreegenskaper. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...