simen e30 Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 litt oppgradering av motoren. har nu kjøpt råder.. nye 1200cc dyser ny ppf fuel rail og male rådelager og arp topp bolter.. så da blir det e85 for alle penga.så gleder jeg meg bare mer og mer til gatebil våler 56mb.jpg
Lars89 Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 Så gøy Blir du å se på Rudskogen til helga? Stjal jo hele showet på Våler i fjor
simen e30 Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Skrevet Juni 3, 2009 Så gøy Blir du å se på Rudskogen til helga? Stjal jo hele showet på Våler i fjor ja blir nok litt mere å ta i med nu:) nei blir nok så jeg pluker ut motor i halgen tenker jeg:) må jo bli ferdig fortest mulig:) hehe
Mr.Silver Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 så snill at du sier ifra om oppdateringen i morgen du da
simen e30 Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Skrevet Juni 3, 2009 så snill at du sier ifra om oppdateringen i morgen du da hehe.. ikke lett å huske de dagene altid
simen e30 Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 i dag kom det råder og arp bolter i posten:) så nå er det vel bare å begynne da:)
oddis Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Invester i smidde stempler også, så er du veldig nærme idiotsikker motor, iallefall med den ånden som herjer over motoren din Orginale stempler og 500hk++ er å tøye strikken noe jævlig, syns du ikke? For jeg regner med at det utgår å bli mildere på gassen..
simen e30 Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 Invester i smidde stempler også, så er du veldig nærme idiotsikker motor, iallefall med den ånden som herjer over motoren din Orginale stempler og 500hk++ er å tøye strikken noe jævlig, syns du ikke? For jeg regner med at det utgår å bli mildere på gassen.. stemplene holder nok.. e85 så blir eksosen 100 grader kaldere en den er nu ca.. så det blir nok ikke noe problem.. lars kjører jo 600hk nu.. er ikke noe problem med temp å sånn det:)
|Ole| Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Huff så eg gleder meg til å sjå deg i aksjon igjen, som sagt 10 ganger før var det en fryd å sjå på Ang PM pratinga vår antar eg att bror din har bestilt for deg? Eller skal eg ta det med sjefen når han kjem heim?
simen e30 Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Huff så eg gleder meg til å sjå deg i aksjon igjen, som sagt 10 ganger før var det en fryd å sjå på Ang PM pratinga vår antar eg att bror din har bestilt for deg? Eller skal eg ta det med sjefen når han kjem heim? ja skal bli gøy å se nå jada rådene er kommet, men manglet 6 stk arp bolter.. heheh
|Ole| Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Huff så eg gleder meg til å sjå deg i aksjon igjen, som sagt 10 ganger før var det en fryd å sjå på Ang PM pratinga vår antar eg att bror din har bestilt for deg? Eller skal eg ta det med sjefen når han kjem heim? ja skal bli gøy å se nå jada rådene er kommet, men manglet 6 stk arp bolter.. heheh Eg veit, eg tar på meg skylda der Eg sender imorra vettu
simen e30 Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 hehe det går bra:) bare send de på adressen til lars du:) dit dere sende de andre:)
simen e30 Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Skrevet Juni 30, 2009 nå er det endelig klart for benken snart:) håper å rekke å bli ferdig til torsdag.. mengler kun motstander til dysene nu:) så ser lovende ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå