Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt oppgradering av motoren. har nu kjøpt råder.. nye 1200cc dyser ny ppf fuel rail og male rådelager og arp topp bolter.. så da blir det e85 for alle penga.så gleder jeg meg bare mer og zshjypzyvsn9lku5wxmn.jpgmer til gatebil våler :Dsea7wxnrchqzqlm3ydko.jpg56mb.jpg

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Så gøy :D

Blir du å se på Rudskogen til helga? Stjal jo hele showet på Våler i fjor :wink:

ja blir nok litt mere å ta i med nu:) nei blir nok så jeg pluker ut motor i halgen tenker jeg:) må jo bli ferdig fortest mulig:) hehe
Skrevet

Invester i smidde stempler også, så er du veldig nærme idiotsikker motor, iallefall med den ånden som herjer over motoren din 8) Orginale stempler og 500hk++ er å tøye strikken noe jævlig, syns du ikke? For jeg regner med at det utgår å bli mildere på gassen.. :lol:

Skrevet
Invester i smidde stempler også, så er du veldig nærme idiotsikker motor, iallefall med den ånden som herjer over motoren din 8) Orginale stempler og 500hk++ er å tøye strikken noe jævlig, syns du ikke? For jeg regner med at det utgår å bli mildere på gassen.. :lol:
stemplene holder nok.. e85 så blir eksosen 100 grader kaldere en den er nu ca.. så det blir nok ikke noe problem.. lars kjører jo 600hk nu.. er ikke noe problem med temp å sånn det:)
Skrevet

Huff så eg gleder meg til å sjå deg i aksjon igjen, som sagt 10 ganger før var det en fryd å sjå på ;)

Ang PM pratinga vår antar eg att bror din har bestilt for deg?

Eller skal eg ta det med sjefen når han kjem heim?

Skrevet
Huff så eg gleder meg til å sjå deg i aksjon igjen, som sagt 10 ganger før var det en fryd å sjå på ;)

ja skal bli gøy å se nå:) jada rådene er kommet, men manglet 6 stk arp bolter.. heheh
Skrevet

ja skal bli gøy å se nå:) jada rådene er kommet, men manglet 6 stk arp bolter.. heheh

Eg veit, eg tar på meg skylda der :)

Eg sender imorra vettu ;)

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...