PenguiN- Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 Noen som kan eller kjenner noen som kan lakke sideskjørt for en tusenlapp ca?
PenguiN- Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Skrevet Juni 4, 2009 det er jeg ikke desverre for min egen del..
PenguiN- Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Skrevet Juni 4, 2009 Norges 3e (?) største by har ingen som lakkerer skjørt billig og under bordet?
hillmar Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Dette blir vel litt vel åpenlyst for et offentlig forum... Mener dette har vært tatt opp noen ganger før...
PenguiN- Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 Er det åpenlyst å sende meg en pm? trenger ikke si "jeg er profflakkerer og lakkerer gjerne på verkstedet vårt på kveldstid i proff lakkboks"..holder å si at "jeg kan lakke for 1000,-, hvor kan vi møtes for overlevering av skjørtene?" ....
PenguiN- Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 Nei, det er ikke det som er den nye mod`n :/ men skjørtene har fått litt juling av passasjer og "henging" på snø i vinter..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå