Terje320d Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 Fikk i dag i meg Shortshift girspak til E46'n. Men giringen ble altså ikke noe kortere?? Poenget med å kalle det shortshift da?? Eller noen som vet om jeg gjorde noe feil? Må overføringsstanga fikkles med? *Tok ut den gamle, om monterte den nye.. `* Her er "shortshift'n til venstre, og orginal til Høyre." Ifølge bildet, skal jeg tro jeg hadde kortere giring tidligere ??
S.Arnesen Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 ehm. jeg ser at shortshiften er kortere i begge ender jeg da. Så like er de ikke. Sikker på at delenumemret er rett på shortshiften? kanskje du har fått feil tenke jeg på. Har selv vurdert shortshift, men er redd det blir litt vel kort.
Terje320d Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Skrevet Juni 3, 2009 Merket fortsatt ikke at det ble noe kortere når jeg girer:S
Knuttis Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 kanskje du har fått en longshift det er jo avstanden fra kula og ned til den ringen som avgjør lengden på giringa, lenger avstand blir kortere giring.
Terje320d Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Skrevet Juni 4, 2009 Om det er lengden fra kula og ned til stanga som er avgjørende.. Vil jo stick'en jeg fikk gjøre til lengere giring hos meg. Den er jo kortere enn den orginale....:S What to doo???
S.Arnesen Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Om det er lengden fra kula og ned til stanga som er avgjørende.. Vil jo stick'en jeg fikk gjøre til lengere giring hos meg. Den er jo kortere enn den orginale....:SWhat to doo??? Ta den av å bytte den.. Menne du passet på å sette spaken likt som den orginale eller? at bøyen peker riktig vei. Altså fremover mener jeg å huske.
Terje320d Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Skrevet Juni 4, 2009 Om det er lengden fra kula og ned til stanga som er avgjørende.. Vil jo stick'en jeg fikk gjøre til lengere giring hos meg. Den er jo kortere enn den orginale....:SWhat to doo??? Ta den av å bytte den.. Menne du passet på å sette spaken likt som den orginale eller? at bøyen peker riktig vei. Altså fremover mener jeg å huske. Står riktig vei ja.. Men om Scmiedmann sendte meg feil, tror jeg jeg heller kapper den og forlenger stangen under kula?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå